نوشته های تازه

اختتامیه اردوی جهادی طرح هجرت ۳ در بخش بوشکان

با حضور قاسمی بخشدار بوشکان صیادی مسئول نمایندگی بخش بوشکان و حاتمی فرمانده بسیج دانش آموزی بخش هایی ارم و بوشکان و جمعی از دانش آموزان در سالن شهید فهمیده کلمه مراسم اختتامیه اردوی جهادی  طرح هجرت ۳برگزار گردید. در این مراسم ابتدا صیادی ضمن خوش آمد به مسئولین و حضار در مراسم نقش دانش […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1395

با حضور قاسمی بخشدار بوشکان صیادی مسئول نمایندگی بخش بوشکان و حاتمی فرمانده بسیج دانش آموزی بخش هایی ارم و بوشکان و جمعی از دانش آموزان در سالن شهید فهمیده کلمه مراسم اختتامیه اردوی جهادی  طرح هجرت ۳برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا صیادی ضمن خوش آمد به مسئولین و حضار در مراسم نقش دانش آموزان بسیجی را  در این طرح مهم و عالی توصیف نمود و از مدیریت آقای عمرانی و حاتمی برای برگزاری این طرح تشکر کردند.

در ادامه قاسمی بخشدار بوشکان نیز کار و تلاش دانش آموزان بسیجی را ارزشمند توصیف کرده وگفت کار شماها از عبادت خدا چیزی کم ندارد و امیدوارم که در آینده نیز موفق باشید. وی همچنین گفتند تمام تلاشم را برای بهبود کیفیت آموزش در مدارس بخش با حمایت از آموزش و پرورش  خواهم نمود.

در ادامه برادر پاسدار  محسن حاتمی از تلاشهای ده روز دانش آموران بسیجی که در برگزاری این طرح زحمت کشیده بودند تشکر کردند و گفتند با رنگ کردن کلاسها و تمیز کردن مدارس گام خوبی را برای زبیا سازی مدارس برداشته ایم و امیدواریم که با یاری مسئولین ارتباط دانش آموران را با بسیج نزدیکتر نموده تا شاهد شکوفائی آنان در زمینه های آموزشی بوده  و با  آماده کردن ذهن آنها برای مقابله با دشمنان باشیم.

 

یک پاسخ به “اختتامیه اردوی جهادی طرح هجرت ۳ در بخش بوشکان”

  1. یه دوست گفت:

    وای عجب جذبه ای داره این قاسمی ٬اگر موسوی بود کل مسولین بخش تو جلسه بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *