نوشته های تازه

اختصاصی دیار مهر: اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد+ عکس

اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد. به گزارش دیار مهر: عصر سه شنبه در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان ، مدیر کل هلال احمر استان بوشهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و بخش ، اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد. در این مراسم ابتدا موسوی بخشدار بوشکان ضمن […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1395

اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد.
به گزارش دیار مهر: عصر سه شنبه در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان ، مدیر کل هلال احمر استان بوشهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و بخش ، اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد.
در این مراسم ابتدا موسوی بخشدار بوشکان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ، افتتاح این طرح را گامی موثر در جهت تقویت این نهاد در بخش خواند و ابراز امیدواری کرد با شروع به کار خانه هلال در بخش بوشکان شاهد فعالیت بیش از پیش هلال احمر در بخش و همچنین مشارکت بیشتر مردم در این نهاد باشیم.

helal (8)
در ادامه مهندس درویشی ، مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به اهمیت و نقش هلال احمر در مدیریت بحران گفت : خانه هلال یک نهاد مردم نهاد است که قرار شده است در هر استان یک روستا بصورت آزمایشی انتخاب و این نهاد در آن راه اندازی شود و ما در استان بوشهر با مد نظر قرار دادن شرایط جغرافیایی و نیاز سنجی صورت گرفته و با همکاری دهیاری طلحه، این روستا را انتخاب کردیم و البته امیدواریم با گسترش این طرح در سایر نقاط نیز شاهد فعالیت آن باشیم.
مدیر کل هلال احمر گفت: سازمان هلال احمر ایران یکی از پنج سازمان ملی جهانی در این زمینه بوده و تا کنون در بخش های مختلفی توانسته اهمیت و نقش سازنده خود را در یاری رساندن به حادثه دیدگان نشان دهد.

helal (10)
وی هدف از افتتاح خانه هلال را مشارکت داوطلبانه مردم ، آموزش های مورد نیاز و همچنین آماده سازی نیروهای جوان برای رویارویی با حوادث احتمالی خواند.
وی ضمن یادآوری شرایط عضویت در این نهاد ، طرح های غنچه های هلال (ویژه مهد کودک ها) طرح دبستانی هلال احمر و … از جمله فعالیت های این سازمان در جهت آموزش و فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف دانست.
در پایان این مراسم نیز اولین خانه هلال استان بوشهر به دست دکتر زارع فرماندار دشتستان در طلحه افتتاح شد.
گفتنی است مکان این نهاد در دهیاری طلحه بوده و علاقه مندان از همین امروز می توانند با ثبت نام و دریافت آموزش های لازم ، آمادگی خود را جهت همکاری با هلال احمر اعلام کنند.

در پایان این مراسم از فعالان هلال احمر در زلزله بوشکان تقدیر شد.

helal (2)

helal (3)

helal (4)

helal (5)

helal (6)

helal (7)

helal (9)

helal (11)

helal (12)

helal (13)

helal (14)

helal (15)

helal (16)

helal (1)

یک پاسخ به “اختصاصی دیار مهر: اولین خانه هلال استان بوشهر در طلحه افتتاح شد+ عکس”

  1. کامران گفت:

    برای تمامی کسانی که در جهت ایجاد زمینه های عمران و رفاه و آبادانی منطقه تلاش می کنند آرزوی توفیق را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *