نوشته های تازه

با حضور استاندار بوشهر : عملیات گازرسانی به شهرهای بوشکان، کلمه و تنگ ارم آغاز شد

مصطفی سالاری صبح امروز در آیین آغاز پروژه گازرسانی به شهرهای بوشکان، کلمه و تنگ ارم با اشاره به اینکه اجرای شبکه گازرسانی به این شهرها از مطالبات مردم در هفته دولت سال گذشته بود اظهار داشت: از مجموع ۳۷ شهر استان تعداد چهار شهر شبکه گازرسانی در آن اجرا نشده که با توجه به […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1395

مصطفی سالاری صبح امروز در آیین آغاز پروژه گازرسانی به شهرهای بوشکان، کلمه و تنگ ارم با اشاره به اینکه اجرای شبکه گازرسانی به این شهرها از مطالبات مردم در هفته دولت سال گذشته بود اظهار داشت: از مجموع ۳۷ شهر استان تعداد چهار شهر شبکه گازرسانی در آن اجرا نشده که با توجه به اینکه از مطالبات به حق مردم در هفته دولت سال گذشته بود اجرای این پروژه‌ با فوریت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این پروژه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: همزمان با اجرای خط انتقال گاز به این شهرها شبکه گازرسانی به شهر و روستاهای شهر کلمه تا پایان دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و شبکه داخلی گازرسانی به دو شهر بوشکان و ارم نیز در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به طراحی ظرفیت خط انتقال گاز به این شهرها با لحاظ استفاده در تولید و فعالیت‌های صنعتی بیان کرد: ظرفیت خط انتقال گازرسانی به این شهرها به گونه‌ای پیش‌بینی شده که برای استفاده در فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی و سایر کاربری‌هایی که نیاز به گاز دارند می‌تواند فعالیت اقتصادی را ترویج و تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در زمینه استفاده از این شبکه به‌عنوان زیرساخت تولید و صنعت وجود ندارد گفت: ضروری است مردم منطقه فعالیت‌های اقتصادی خود را به سمت استفاده از مواهب این نعمت خدادادی به عنوان ظرفیت و زیرساخت تولید و صنعت سوق دهند تا وضعیت معیشت و اقتصاد خانوارها و در نتیجه اشتغال پایدار بهبود یابد.

سالاری افزود: شرکت گاز استان طبق برنامه زمانبندی پروژه شبکه گازرسانی به بخش بوشکان و ارم را انجام خواهد داد تا هم شهرنشینان و هم روستاییان طبق برنامه‌ای که اعلام شده از این نعمت الهی برخوردار شوند.

وی بر استفاده اقتصادی و تولیدی از این شبکه تاکید کرد و گفت: خط انتقال این پروژه با طولی معادل ۸۴ کیلومتر ظرفیت مناسبی برای استفاده اقتصادی و تولیدی و ایجاد اشتغال در منطقه به شمار می‌رود که ضروری است بخش خصوصی این ظرفیت را مد نظر قرار دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این شبکه تا ۲۵ سال آینده نیاز همه واحدهای صنعتی و تولیدی و مسکونی این دو بخش را تامین خواهد کرد ابراز امیدواری کرد: با توجه به عدم وجود معارض در طول مسیر اجرای شبکه این پروژه طبق زمانبندی به بهره برداری برسد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *