نوشته های تازه

درخشش جوان همدیاری در جشنواره ملی مشاعره رضوی

دبیر یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی گفت: این جشنواره که روز گذشته با حضور ۶۴ مشاعره کننده از سراسر کشور در بوشهر برگزار شد با معرفی نفرات برتر پایان یافت. به گزارش دیارمهر، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دراین جشنواره شرکت کنندگان درهشت مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این میان […]

اشتراک گذاری
21 مرداد 1395

دبیر یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی گفت: این جشنواره که روز گذشته با حضور ۶۴ مشاعره کننده از سراسر کشور در بوشهر برگزار شد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش دیارمهر، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دراین جشنواره شرکت کنندگان درهشت مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این میان هشت نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
وی بیان کرد: براساس رای هیات داوران این جشنواره، فاطمه بحرینی مطلق از دشتستان و بتول کاظمی از دیر هر دو از بوشهر بطور مشترک مقام اول را کسب کردند.
ماحوزی با بیان اینکه این جشنواره مقام دوم نداشت اضافه کرد: همچنین بهنام میرزائی (از طلحه بوشهر)، محمد اسماعیل ریاضت از تهران و محمد زمانی از دشتستان به ترتیب مقامهای سوم تا پنجم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: مقام های ششم تا هشتم این جشنواره را به ترتیب مرتضی اسداللهی از اسلام شهر، لیلا فکور از شیراز و محمد عابدی از شهرستان دیر بوشهر به خود اختصاص دادند.
ماحوزی گفت: نفرهای اول تا سوم افزون بر جایزه نقدی لوح تقدیر و تندیس ویژه و عنوان های چهارم تا هشتم نیز لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی دریافت کردند.

دیارمهر این موفقیت را به جوان با ذوق دیارمان آقای میرزایی و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماید.

منبع: ایرنا

یک پاسخ به “درخشش جوان همدیاری در جشنواره ملی مشاعره رضوی”

  1. محمدهادی میرزایی گفت:

    باسلام ؛برادرعزیز ضمن تبریک کسب این موفقیت بزرگ که با الطاف حضرت حق وعنایت ویژه هشتمین آیت الهی،درعرصه ملی نصیب گردیده آرزوی توفیق روز افزون درعرصه های ملی وبین المللی را برایت خواستارم.باتشکرویژه ازدوستان همیشه محبوب دروبسایت دیارمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *