نوشته های تازه

راه‌اندازی نمایندگی کمیته امداد در بخش ارم و بوشکان دشتستان

یجاد طرحهای اشتغال ‌زایی در اولویت برنامه‌های این استان قرار دارد و از طرحهای اشتغال‌ زا و زود بازدهی که به معیشت و استقلال اقتصادی مددجویان کمیته امداد کمک کند، حمایت می‌ شود. مصطفی سالاری در جریان سرکشی از خانواده های مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بوشهر افزود: با ایجاد زمینه خود اشتغالی و خود کفایی، […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1395

یجاد طرحهای اشتغال ‌زایی در اولویت برنامه‌های این استان قرار دارد و از طرحهای اشتغال‌ زا و زود بازدهی که به معیشت و استقلال اقتصادی مددجویان کمیته امداد کمک کند، حمایت می‌ شود.

مصطفی سالاری در جریان سرکشی از خانواده های مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بوشهر افزود: با ایجاد زمینه خود اشتغالی و خود کفایی، به توانمندی و استقلال خانواده‌های نیازمند کمک می ‌شود.

وی خودکفایی مددجویان در تامین معیشت خود را ضروری دانست و با اظهار خرسندی از توفیق کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش خود و ترویج روحیه عزت و اعتماد به نفس در جامعه اظهارکرد: باید زمینه‌های توانمندسازی و استقلال خانواده‌های مددجو به عنوان یک اولویت همواره مد نظر باشد.

سالاری گفت: معرفی الگوهای موفق در زمینه کار آفرینی و تولید مسیری برای ترویج فرهنگ کار، تلاش و اعتماد به نفس در میان خانواده‌های محروم جامعه است و از هر طرح و ایده‌ای که به خود کفایی و استقلال خانواده‌های نیازمند کمک کند، حمایت می کنیم.

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر توجه ویژه‌ای به نیازمندان دارند بویژه اینکه این کمکها در ماه مبارک رمضان به اوج خود می ‌رسد.

استاندار بوشهر در پاسخ به درخواست مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر مبنی بر واگذاری دو واحد منزل سازمانی در شهرهای کلمه بخش بوشکان و تنگ ارم بخش ارم برای راه‌اندازی نمایندگی کمیته امداد در این دو بخش موافقت کرد تا تشریفات قانونی برای واگذاری موقت و یا دائم دو ساختمان درخواست شده انجام گیرد.

منبع: سوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *