نوشته های تازه

طرحی نو /دیار مهر ۸ ساله شد

هشت سال گذشت. هشت سال  پیش ،تصویر پنگ خارکی بر بلندای نخل ، یا دیوارهای خسته کاهگلی و قدیمی روستا و یا باغ های پربار باغ شیرین، بهانه ای شد تا گرد هم آییم . این سان بود که دیار مهر متولد شد! روزها گذشت و وبلاگ کوچک ما به لطف و همراهی همراهانش ، پر […]

اشتراک گذاری
04 بهمن 1394

هشت سال گذشت.

هشت سال  پیش ،تصویر پنگ خارکی بر بلندای نخل ، یا دیوارهای خسته کاهگلی و قدیمی روستا و یا باغ های پربار باغ شیرین، بهانه ای شد تا گرد هم آییم .

این سان بود که دیار مهر متولد شد!

روزها گذشت و وبلاگ کوچک ما به لطف و همراهی همراهانش ، پر و بال گرفت و بزرگ شد .

از همان روز اول تمام دلخوشیمان ، لبخند رضایت بر لب های مهربان شما بود ، هر چه کردیم و نکردیم نیز بر همین منظور.

چه آن روزهایی که تنها سایت بخش بودیم و به خاطر انتشار چند عکس باید روستا  به روستا می گذشتیم و چه امروز که به پشتوانه همکارانمان در جای جای دیار مهربانمان ، کلبه ای است که چشمان عزیز شما را به طراوت سرسبز سرزمین مادریمان میهمان می کند.

روزها گذشت ، تلخ بود ،شیرین بود ،سخت بود ، آسان بود .

دیار مهر در طول این سال ها کوشیده است همواره با بهره گیری از نوین ترین ایده های فناورانه ، فضا را باب طبع شما مهیا سازد. قالب های مختلف را می آزماییم تا به چشمان مهربانتان تازگی را هدیه کنیم.

استفاده از بروزترین ابزارهای ارتباط جمعی در کنار انتشار اخبار و اطلاعات و مطالب  در دسته بندی های متنوع،نوآوری و تازگی ، هدف هایی است که هیچ گاه ذره ای در راه رسیدن به آن ها فروگذار نبوده ایم.

دیار مهری های عزیز:

امروز خوشحالیم که بار دیگر و این بار در آستانه ی هشت سالگی دیار مهر ، طرحی نو انداخته و در قالب تازه بر سفره گرامی نگاهتان بنشینیم.

در این فصل کوشیده ایم آنچه شما در قالب نظر ،پیشنهاد و انتقاد از ما خواسته اید را اجابت کنیم . ارتقا سطح سرعت بارگذاری صفحات، بهینه سازی جذابیت های گرافیکی ، سازگاری با ابزارهای هوشمند همراه و… از جمله ویژگی های این تغییر است.

 اما مهربانان!

راهی که گذشت ، بی شک آسان نبود. پر بود از بی مهری ها و کم لطفی ها و…

اما بودند عزیزانی که لذت حضور در کنار ان ها تحمل این سختی ها را شیرین و گوارا می کرد،همکاران عزیزی که فراموش کردن محبت هایشان ناشدنی است.

  • اکبر عبدی: دوست و همکار عزیز و البته استاد و پیشرو در عرصه خبر بخش، کسی که تلاشش در قالب خبرهای بروز و اثرگذارش در صفحات دیار مهر جاودانه خواهد بود.
  • محسن نوروزی: عزیزی که پشتیبانی فنی و تلاش بی دریغش راه را برای بالندگی و توسعه دیار مهر همواره هموار میکند.
  • عماد آریس ، عبدالصمد شهریاری: عکاسان دیروز و خبرنگاران امروز که لطف همراهیشان هنوز دلگرمی را بر دلهایمان می کارد.
  • علی اسپرغم،اسفندیار محمودی ،محمد غلامی : شاید لذت شاگردی این بزرگوان به مراتب دلچسب تر از آن است که بتوان آن را در قالب کلمات بر قلم جاری کرد.
  • و همه دوستانی که در طول این سال ها در دیار مهر قلم رانده اند و ما و شما را جام گوارای دانش و قریحه شان بی بهره نگذاشته اند: عبدالحسین گلکاری ، یزدانبخش هنری،محمد رضا افشون،سید یحیی حسینی، سید مرتضی حسینی، محمد علی دردانه، نوذر فولادی و…
  • و… کسی که داغ نبودنش این روزها دارد چهار ساله می شود. عکاس،نویسنده،طراح،خبرنگارو…

اسماعیل دانا را می گویم، عزیزیکه هنوز بوی حضورش بر صفحه های مجازی دیار مهر جاری است ،اگر چه …

و امروز انچه به آن می اندیشیم، کمک به بروز و رشد استعدادهایی نو در دیار مهر است. و امیدواریم تابا میدان دادن به جوان ترها راه را برای تعالی و بالندگی این سرزمین پر مهر هموار کنیم.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید…

دیار مهر : عبدالخالق اسدی

مطالب مرتبط:

باید صدای رسای مردم می شدیم/ در آستانه ۸سالگی دیارمهر

15 پاسخ به “طرحی نو /دیار مهر ۸ ساله شد”

  1. ح:محمودی گفت:

    تولد هشت سالگی دیار مهر بر همه زحمتکشان و دست اندر کاران مبارک؛واقعا خسته نباشید ایشالا پایدار بمانید

  2. آوا گفت:

    تولد هشت سالگی دیار مهر برتلاشگران وفعالان ومدیر محترم مبارک انشالله مستدام ودرپناه ایزد منان سلامت باشید

  3. زینب طهماسبی از کنگان گفت:

    سلام بر تلاشگران فعال دیار مهر خدا قوت میگم به همه فعالان دیار مهر بخصوص عکساسان بزرگوار جناب آقای آریس وجناب آقای شهریاریکه با تصاویر بسیار جذابشان دل ما را جلا دادند وبهار در زمستان را زیبا نشان دادند وقدرت لا یزال پروردگار مهربان را نشان دادند خداوند پشت وپناهتان 

  4. داریوش رحیمیان گفت:

    سالها دل طلب جام جم از ما میکرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد
    نیاز به حظور بخش در فضای مجازی و رسانه کاملا مبرهن بود ضمن سپاس از همه عوامل محترم ،زحمت کش ،پرتوان ،باسواد ،فهیم ،نکته بین و پرتلاش دیار مهر که این نیاز را بخوبی جامه عمل پوشانیدند و ارتباط خوبی فی مابین بخش و سایر نقاط استان ،کشور و حتی خارج از کشور برقرار نمودند و اخبار و اطلاعات اهالی بخش و همدیاریهای ساکن در اقسا نقاط ایران عزیز را و سایر اخبار و اطلاعات عمومی را در چند سال گذشته منتشر نمودند و آرزوی موفقیت روزافزون برای این عزیزان تولد هشت سالگی دیار مهر را تبریک عرض می تمایم.جاوید باشید

  5. سجاد عابدی گفت:

    (یه سوال؟)
    چرا خبرهایی که از مدت انتشار آنها حدودا دوسه هفته که میگذره ، کلا از سایت پاک میشن؟!؟!؟یه توضیح بدید حدودا هر مطلب(پست) چه خبری و چه عکس و… تا چه مدت زمانی رو سایت قرار میگیره ؟

    (یه انتقاد)
    مطلب “ببار بارون (صفا حسینی)” : http://deyaremehr.ir/178
    تو قالب قبلی سایت کلی نظر داشت ولی در این قالب جدید نظراتش حذف شده و شاید برای دیگر پست ها هم چنین اتفاقی افتاده باشه…چرا؟

    با تشکر

    • دیار مهر گفت:

      همراه مهربان،
      به خاطر حفظ خاطره و ویژگی های مطالب قبلی قالب قدیم با تمام مطالب و نظرات و سایر ویژگی هایش در آدرس deyaremehr.ir/old قابل دسترسی است.ضمنا به آرشیو دیار مهر در سمت چپ همین قالب نیز می توان دست پیدا کرد.

      سپاس از حسن نظرتان
      مدیریت دیار مهر

  6. سجاد عابدی گفت:

    واقعا قالب زیباییه…درحالیکه سایتتون یه سایت خبریه، ولی قالب سایت بیشتر شبیه سایت های فروم و دورهمی میباشه…که این خودش وب گردی تو سایت رو جذاب میکنه.

    ایشالا که موفق و سربلد باشید

  7. احمد آذربان گفت:

    دیار مهر در این هشت سال معرف مهربانی مردمانی بود که در قاب رایانه به سراسر گیتی و هر کجا که یکی دلش با ما بود برد تا شاد کننده دلهایی باشد که در دیار غربت تنها نباشند تولدتان مبارک انشاالله ۱۲۰ سالها شوید

  8. تاور گفت:

    طرح قشنگیه انشاالله موفق باشید

    • خالق اسدی گفت:

      لطفتان مدام ، همکار عزیز

      • علی گفت:

        مسابقه عکاسی هم یک ماهه فکر کنم شد
        اونم تبریک بگید.بهانه ای شد تا با مردم بازی کنید
        خدا کنه هدفتون فقط یازی بوده باشه و نه ….

        • دیار مهر گفت:

          سلام بر شما
          مخاطب عزیز:
          مسابقه عکاسی دیار من ، در مرحله داوری است
          عکس های رسیده پس از گزینش اولیه در اختیار هیئت داوری قرار گرفته و قرار است پس از مشخص شدن نتایج آن ،از برگزیدگان در جشنی با شکوه ،تقدیر شود.
          به جهت بررسی دقیق آثار و تعداد زیاد آنها ، این مرحله قدری زمان بر خواهد شد که از این بابت عذر ما را پذیرا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *