نوشته های تازه

عامل دو تیراندازی کلمه دستگیر شد

:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل دو فقره تیراندازی در دشتستان دستگیر شد. سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با مهر بیان کرد: فردی با هویت «الف. الف» در روز ۳۰ خردادماه امسال در شهر کلمه دشتستان اقدام به تیراندازی به سمت فردی با هویت «یعقوب» کرده بود و فراری شده بود. وی اضافه کرد: فرد […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1395

:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل دو فقره تیراندازی در دشتستان دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با مهر بیان کرد: فردی با هویت «الف. الف» در روز ۳۰ خردادماه امسال در شهر کلمه دشتستان اقدام به تیراندازی به سمت فردی با هویت «یعقوب» کرده بود و فراری شده بود.

وی اضافه کرد: فرد مذکور روز ۳۱ خردادماه امسال نیز در همان منطقه اقدام به تیراندازی به سمت فردی به هویت «سیاوش» کرده بود که این دو تیراندازی با استفاده از اسلحه شکاری ساچمه‌زنی در تیراندازی اول و اسلکه کلاش در تیراندازی دوم صورت گرفته بود.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: این متهم دارای سابقه  شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود و به همین منظور پلیس امنیت عمومی این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به دستگیری این متهم، گفت: این متهم روز گذشته به منظور تامین آذوقه به منزل پدرش مراجعه کرده بود که با تلاش پلیس دستگیر شد و ضمن اعتراف به هر دو فقره تیراندازی، یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو قبضه خشاب و۲۰ تیر جنگی و یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی از وی کشف شد.

منبع: آسیو

یک پاسخ به “عامل دو تیراندازی کلمه دستگیر شد”

  1. من گفت:

    خدا لعنتش کنه ایشالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *