نوشته های تازه

مدیر کل راه شهر سازی استان : محور طلحه – شاه پسر مرد تا پایان سال تکمیل خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره برداری جاده گردنه گچ که بخش ارم دشتستان را به شهرستان کازرون متصل می‌کنند خبرداد. فرزاد رستمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی با عنایت دولت و استاندار بوشهر در سطح استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1395

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره برداری جاده گردنه گچ که بخش ارم دشتستان را به شهرستان کازرون متصل می‌کنند خبرداد.
فرزاد رستمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی با عنایت دولت و استاندار بوشهر در سطح استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته وضعیت راه‌های استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور است.

رستمی بیان کرد: راه میانی دیر- آبدان- بردستان یکی از راه‌های روستایی مهم استان به طول ۳۳ کیلومتر است که تنها شش کیلومتر آن باقی مانده که هم اکنون پیمانکار مشغول به کار است به زودی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه راه طلحه- شاه پسرمرد تا اواخر امسال تکمیل می‌شود، گفت: گردنه گچ که بخش ارم دشتستان را به شهرستان کازرون متصل می‌کنند یکی از راه‌هایی است که به لحاظ پدافندی از اهمیت بسزایی برخوردار است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی یادآور شد: هم اکنون دو راه روستایی بالای ۵۰ خانوار فاقد آسفالت است که یکی در شهرستان دشتستان و دیگری در جم است که امیدواریم با تامین اعتبار هر چه زودتر تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *