نوشته های تازه

گازرسانی به بخش‌های ارم و بوشکان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی

ارسلان زارع عصر امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته توجه خاصی به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم در مناطق مختلف داشته است. وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف از رویکردهایی است که […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1395

ارسلان زارع عصر امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته توجه خاصی به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم در مناطق مختلف داشته است.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به بخش‌های ارم و بوشکان با اعتبار 250 میلیارد ریالی

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف از رویکردهایی است که دولت برای رفع نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مردم به آن اهتمام داشته است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان صرفا بر اساس شاخص‌های جمعیتی اجرا نشده و رفع نیازهای اساسی مردم را همواره مورد توجه داشته‌ایم.

زارع بیان داشت: توسعه پوشش گازرسانی مناطق روستایی از اولویت‌های مهمی است که دولت در سال‌های اخیر مورد توجه داشته و در همین راستا امروز شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان هستیم.

وی اضافه کرد: انتقال گاز به بخش‌های ارم و بوشکان از خدمات ارزشمندی است که در دولت یازدهم شاهد اجرای آن هستیم و در این طرح شهرهای تنگ‌ارم، کلمه، بوشکان و روستاهای این مناطق گازرسانی می‌شوند.

فرماندار دشتستان در خصوص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح، گفت: گازرسانی به مناطق ارم و بوشکان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

زارع ادامه داد: به‌منظور اجرای این پروژه، ۹۵ کیلومتر خط انتقال گاز و ۶۵ کیلومتر شبکه داخلی در دو بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دشتستان گفت: ساماندهی زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز، شبکه ارتباطی تلفن و راه دسترسی در روستاهای دشتستان از اولویت‌هایی است که همواره در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و در سال جاری نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ این پروژه با حضور جمعی از مردم و مسؤولان به‌صورت نمادین در روستای بنار سلیمانی آبپخش و در منزل پدری سردار شهید غلامرضا کرامت افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *