نوشته های تازه

شهردار کلمه با مردم این شهر خداحافظی کرد

در پی قطعی شدن رفتن حسام منصوری مطلق، از شهرداری شهر کلمه او با مردم این شهر خداحافظی کرد. متن پیام خداحافظی شهردار کلمه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم “وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا”                سوره اسرا آیه ۸۰ «و بگو پروردگارا مرا با […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1395

در پی قطعی شدن رفتن حسام منصوری مطلق، از شهرداری شهر کلمه او با مردم این شهر خداحافظی کرد.

متن پیام خداحافظی شهردار کلمه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا”                سوره اسرا آیه ۸۰

«و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.»

با سلام وعرض تبریک به مناسبت هفته دولت به همه ی همکاران گرانقدر و مردم عزیز و فرهیخته شهر کلمه

«هر چند سرانجام این سلام شروعی ست دردناکی برای خداحافظی، ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن آینده ای بهتر و آبادتر باری منطقه و دیار شما باشد. فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری، لطف و همدلی کلیه مردم عظیم الشأن بخش بوشکان بویژه مردم دوست داشتنی و باوقار شهر کلمه، همکاران ارجمند خودم در سنگر شهرداری که از آشنایی با آنان به خود می بالم زیرا که همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم . خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به این خدمتگزار کوچک توفیق عنایت فرمود تا چند صباحی به عنوان خدمتگزاری کوچک در شهرداری کلمه در خدمت مردم بزرگوار،متدین وعزیز این شهر باشم؛.از این بابت به آن افتخار می کنم.

شهردار کلمه با مردم این شهرخداحافظی کرد
خوشحالم که از لحظه پذیرش این مسئولیت، صادقانه به صورت شبانه روزی تلاش و سعی نمودم برای شما خادمی سخت کوش بوده و برای نظام و انقلاب مایه سرافکندگی نباشم ، کوشیدم تا در عمل حقی را ناحق و ناحقی را حق ننمایم؛ در این ارتباط موفقیت هایی هم داشتیم که بدون تردید اذعان می دارم که اگر نبود لطف و عنایات پروردگار و استمداد از روح شهیدان همیشه شاهد و حمایت هــــــای مسئولان محترم استان، شهرستان، بخش وهمچنین  تشویق ها و اظهار لطف مردم بزرگوار شهر کلمه، قطعاًهیچ تلاش و کوششی به ثمر نمی نشست.

درپایان مجددا برخود فرض می دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی، از خدمات بی‌دریغ و خالصانه همه شما همکاران زحمتکش و عزیزم خودم تشکر نموده و ایمان راسخ دارم که موفقیت های شهرداری در این مدت دوساله مدیون زحمات شما عزیزان و کاستی  های آن بر گردن این حقیر می باشد. در خاتمه سخنم را با این بیت حافقظ به پایان می رسانم؛

به دعا آمده‌ام هم به دعا دست بر آر
که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما»

حسام منصوری از ۲۱ شهریور ماه ۹۳  تاکنون عهده دار شهردار کلمه بوده است.

کارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری بوشهر، کارشناس دانشگاه پیام نور بوشهر، مدیر اسبق ستاد هماهنگی امر حفاری شهرداری شهر بوشهر و همچنین مدیر فنی اسبق شهرداری بوشهر از دیگر مسئولیت وی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *