نوشته های تازه

قاچاقچیان جان مردم بخش ارم و بوشکان را به خطر انداخته اند / اقدام فوری لازم است

جان مردم منطقه ارم و بوشکان به شدت در خطر است و عبور و مرور آنها در جاده های مواصلاتی به دلیل عبور قاچاقچیان کالا با خطرات شدیدی روبروست . سوک نوشت:  اخیرا قاچاقچیان کالا برای دور زدن گلوگاه شهید صلاحی دشتستان ، اقدام به عبور از مسیر اهرم – کلمه – تنگ ارم و […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1395

جان مردم منطقه ارم و بوشکان به شدت در خطر است و عبور و مرور آنها در جاده های مواصلاتی به دلیل عبور قاچاقچیان کالا با خطرات شدیدی روبروست .
سوک نوشت:  اخیرا قاچاقچیان کالا برای دور زدن گلوگاه شهید صلاحی دشتستان ، اقدام به عبور از مسیر اهرم – کلمه – تنگ ارم و ورود به جاده اصلی بوشهر – شیراز  بعد از گلوگاه شهید صلاحی می کنند که عبور قاچاقچیان کالا به علت سرعت بالا تاکنون حوادث ناگواری را رقم زده اند و عملا جاده مورد اشاره با نا امنی فراوانی روبرو شده است و تصادفات دردناکی را رقم زده اند . البته در بعضی موارد شاهد زورگیری ! نیز در این جاده ها بوده ایم که برای غارت قاچاقچیان کمین کرده بوده اند !

بر اساس گزارشات مردمی و مشاهدات خبرنگار سوک ، تا قبل از این فقط ماشین های سبک قاچاقچیان کالا از این محور عبور می کرده اند اما اکنون کار بجایی رسیده است که کالاهای قاچاق را با تریلی و کامیون از این مسیر جابجا می کنند .

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که قاچاق چیان بصورت کاروانی – بیش از ده ماشین – از این مسیر با سرعت بسیار بالا عبور می کنند . حال جای سوال است که در استان بوشهر چه خبر است ؟ این همه کالای قاچاق از کجا آمده است ؟ آیا مرزها تا این حد بی در و پیکر است ؟

Image result

بنظر می رسد مرزها صاحب دارد و آنچه که عملا به عنوان کالای قاچاق وارد کشور و راهها می شود تنها از درون گمرکات کشور و تحت عنوان ” کالای همراه ملوان ” می باشد که این خود جای بحث جداگانه ای دارد که بزودی به آن خواهیم پرداخت .

اما گزارشات رسیده به خبرنگار سوک حکایت از آن دارد که مردم منطقه بلوک (بخش ارم و بوشکان) تصمیم دارند تا در صورتی که مسئولان اقدام فوری و قاطعانه نکنند ، خود با قاچاقچیان و نا امن کنندگان جاده های منطقه برخورد کنند !

امیدواریم مسئولان مربوطه مخصوصا استاندار ، دادستان و فرمانده انتظامی استان از امروز اقدامات فوری را تدارک ببیند تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات تلخ در منطقه نباشیم .

در این ارتباط گفتنی ها بسیار است که در روزهای آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *