نوشته های تازه

حواشی زنگ مهر در طلحه : ما کلاس درسمان را می خواهیم و تا آخر ایستاده ایم! + تصاویر

دیار مهر : زنگ آغاز سال تحصیلی جدید بخش بوشکان ، در مدارس ستایش و میثاق طلحه برگزار شد. به گزارش دیار مهر : این مراسم با حواشی نیز همراه بود. تصمیم اداره آموزش و پرورش بر انحلال کلاس دهم ستایش طلحه ، با اعتراض چند ماهه اولیا و دانش آموزان همراه بوده که به […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1395

دیار مهر : زنگ آغاز سال تحصیلی جدید بخش بوشکان ، در مدارس ستایش و میثاق طلحه برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : این مراسم با حواشی نیز همراه بود.

تصمیم اداره آموزش و پرورش بر انحلال کلاس دهم ستایش طلحه ، با اعتراض چند ماهه اولیا و دانش آموزان همراه بوده که به خاطر نشنیده شدن صدای آنان ، این دانش آموزان با حضور در این مراسم  خواهان ماندن در مدرسه خود شدند.

در خلال این مراسم و وقتی مسئول آموزش و پرورش داشت از مزایای تجمیع و اصرار اداره متبوع خود بر این کار سخن می گفت  دانش آموزان با بلند کردن کاغذ نوشته هایی به این تصمیم اعتراض کردند. این کار در خلال سخنرانی بخشدار نیز تکرار شد که بخشدار گفت ، صدای شما را شنیده ام و مراتب را به مسئولان منتقل خواهم کردو از آنان خواست تا تصمیم نهایی صبر کنند.

یکی از دانش آموزان این کلاس نیز دلنوشته ای قرائت کرد که جو سالن را تحت تاثیر خود قرار داد تا جایی که چند نفر از اولیا که به شدت از این کار عصبانی بودند با گریه سالن را ترک کردند.

گفتنی است این اعتراضات از زمانی آغاز شده است که اداره آموزش و پرورش تصمیم گرفته است تمامی مدارس مقطع متوسطه دوم را در سطح بخش تعطیل و آنان را در مرکز بخش تجمیع کند.

این در حالی است که کلاس دهم  مدرسه ستایش ، با ۱۶ نفر پر جمعیت ترین  کلاس این مقطع بوده و به همین دلیل خواستار برگزاری کلاس و تعطیل نشدن  مدرسه شان هستند.

این دومین سال است که این تصمیم آرامش شروع سال تحصیلی را در بخش به هم میریزد.

dscn7736-copy

dscn7739-copy

dscn7741-copy

dscn7742-copy

dscn7754-copy

dscn7757-copy

dscn7758-copy

dscn7782-copy

dscn7787-copy

dscn7788-copy

dscn7792-copy

dscn7799-copy

dscn7817-copy

dscn7825-copy

 

22 پاسخ به “حواشی زنگ مهر در طلحه : ما کلاس درسمان را می خواهیم و تا آخر ایستاده ایم! + تصاویر”

  1. اولیا دانش آموزان گفت:

    سکوت معنادار سایت های فاریاب در مقابل تعطیلی مدارس متوسطه در فاریاب بیانگر تقریبا بی صاحب شدن روستا است. روستایی با قدمت بیش از ۲۰ سال در دوره متوسطه اکنون مثل خشک شدن جوی آب درختان جیوال، دبیرستان تعطیل شد. راستی کار خبرنگاران چیست؟
    خبرنگاران می توانند افکار مردم و مسئولین را جهت دهی نمایند. اما در برابر نسل های آینده مسئول هستید هم شما خبرنگاران و هم شورا و هم دهیار روستا. اصلا پذیرفته نیست که بگویید دانش اموزان نداریم یا کم است! مگر مرکز بخش دانش اموز دارد که استحقاق داشتن مدرسه است. قدمت فارابی و طلیعه را یادتان رفته است .

    • r.v گفت:

      سلام به اونی که تواناییه اینو داره که به نحوی میتونه مانع تعطیلیه این کلاس بشه.با انصاف به این قضیه نگاه کن.یه لحظه خودت رو بذار جای پدر و مادره این دانش آموزا ،هم دلهره و اظطرابی دارن که بچشون بره جایی دیگه درس بخونه هم توانایی مالی خوبی ممکنه نداشته باشن که بتونن از پس کرایه راه و خرج و مخارجشون بر بیان.مانع پیشرفت این روستا و دانش آموزان با ذوقش نشین.یا علی بگین و کمک کنین چه این کلاس و چ کلاسای دیگه با تمام امکانات آموزشی برگزار بشه.

  2. مدیر یکی از مدرسه های شهر گفت:

    واقعا جای خجالت دارد که روستایی با هچنین قدمتی در کشورمان به دلایل بسیار ناچیزی دانش اموزان و افتخار افرینان شهر و روستایشان که میتواند روستایشان را در تمامی عرصه ها سربلند سازد را از مدرسه منع کنند و این ایراداتی و کم کاری هایی از سوی اقای یوسف زاده و دیگر افراد که در روستا مثلا خدمت میکنند است واقعا جای خجالت داره لطفا رسیدگی کنید تا شاید ابرویی برا روستا و استان بمونه

  3. دانش آموز گفت:

    ما هیچ جا نمیریم

  4. طلحه گفت:

    یکی از دلایل استیضاح وزیر که امروز انجام شده مورد زیر می باشد.
    مسئولین منطقه به هوش باشید و همگام نشوید.

    -بی‌توجهی به مدارس روستایی و غفلت از آنها و گسترش در رشد حاشیه‌نشینی در شهرها به دلیل مهاجرت خانواده‌ها برای ادامه تحصیل فرزندان

  5. پسر دیار گفت:

    واقعا دردناک و تاسف باره

  6. ناشناس گفت:

    بگذارید دانش آموزان شاد زندگی کنند ووجایی که دوست دارند درس بخوانند نه در زندان تبعیض

  7. همولایتی دلسوز گفت:

    سلام به همه…
    دوستان فرهنگی کاش اطلاع رسانی بهتری می کردید خیلی از مردم اطلاع نداشتند…لازم است که این اعتراضات مستمر باشد تا نتیجه دهد .
    روستایی که ۱۰۰سال قبل مدرسه داشته امسال باید بدون مدرسه باشد ؟؟چه جوابی به فرزندانمان بدهیم؟؟
    درمیان مسولان شواری محترم طلحه هم که فقط آقای یوسفیان حضور داشت.این یعنی بی اهمیتی این یعنی بی تفاوتی این یعنی بی خیالی این یعنی بی مسولیت این یعنی بی لیاقتی .بی لیاقتی نسبت به مسولیتی که سه سال قبل خودتان داوطلب آن شدید.موضوع به آن مهمی فقط آقا یوسفیان باید حضور داشته باشد؟؟؟مگر شورا فقط یوسفیان است؟؟؟؟فقط بلد هستید در اعیاد میکروفن را از دیگران برباید؟؟؟و در موقع حساس فرار کنید.؟؟؟زمانی بیشتر ناراحت شدم که شنیدم یکی از اعضا شورا کاملا موافق انتقال مدرسه به کلمه بوده!!!!!!!!((وای به حالتان به کجا میروید؟؟؟) )اعضا شورا یا بر اثر بی اطلاعی حضور نداشتن اند یا بر اثر بی تفاوتی که در هر دو صورت پذیرفته نیست…مسولیت شورا جایگاه افراد شایسته است نه آنها…دیگر اشتباه نمیکنم و ان شا الله سال آینده آگاهانه تر رای خواهیم داد…

  8. اولیا دانش آموزان گفت:

    سلام بر همه شاگردان خوب دیارمان و اولیا متحد و یکزبان . اکنون حساسیت شما مورد قبول همه واقع شده و معلوم شد که بی خیال نیستید و به فکر تحصیل فرزندان تان هستید. پیگیری شما درسی بزرگی خواهد شد برای دانش آموزان سوم تجربی و اولیا آنها که اگر متحد بودند نمی رفتند کلمه و خفت بشنوند و خوار شوند هر روز به دلیل دیر رسیدن سرویس مدرسه و عقب ماندن از کلاس درس و خوب نگرفتن درس باعث شد تا کارکنان خود شیرین کن مدرسه هر انگی دلشان خواست به ما بزنند . فقط یک مورد برای مان خیلی سنگین است و خواهد بود که هر روز می گویند نمرات سال های قبل شما کیلویی بوده است ما اولیا سوم تجربی اکنون همت شما اولیا و دانش آموزان که دیدیم دریافتیم که می توان جلوی زیاده خواهی ها و بی تدبیری ها را گرفت.

  9. دهمی گفت:

    به هیج وجه موفق نمی شوند که مارا از مدرسه ی خودمون بیرون کنند.

  10. ...Z... گفت:

    متحد باشیم تابمانیم…
    منتظر پاسخ مسئولینیم…

  11. دانش آموز گفت:

    روی نیمکت های مدرسه خودمان می نشینیم

  12. دانش آموز دهمی گفت:

    همه یک صدا در کنار هم میمانیم

  13. دانش آموز دهمی گفت:

    ما دهمی هستیم وتا آخر پای مدرسه مان میمانیم

  14. دانش آموز گفت:

    ما روی نیمکت های مدرسه خودمان می نشینیم…

  15. من هم هستم گفت:

    نفرین بر هم ولایتی هایی که بجای ماندن پشت بچه هایشان ،در مقام خودشیرینی برمی آیند و ….
    ادعایشان گوش فلک را هم کر می کند

  16. حق گرفتنی است گفت:

    مگر چه می خواهیم
    فقط حق مان را می خواهیم ، چرا این را هم از ما دریغ می کنند
    چه خیری از تجمیع بقیه امکانات دیده ایم که حالا نوبت مدارس است…
    لطفا کمی تفکر

  17. آخخخخ گفت:

    حالا می فهمم اونایی که داد زدن این آقا صلاحیت این پست را نداره چقدر میدانستند و ما بهشون تهمت سیاسی کاری زدیم
    بابا دست خوش روسفیدمون کردی جناب ….

  18. دلسوز گفت:

    این اولین گام در راه رسیدن به خواستمان است . گام بعدی دیگر به این سادگی نیست….
    پس تمومش کنید لطفا ، شرایطی پیش نیاد که …

  19. دانش آموز گفت:

    ما مدرسه خودمان را می خواهیم و به هیچ وجه حاضر نیستیم زیر بار حرف زور برویم.

  20. دهمی... گفت:

    تا اخر پای مدرسه مان میمانیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *