نوشته های تازه

جاده مرگبار تنگ ارم و سوالی بی پاسخ : تا کی باید قربانی بگیرد؟

جاده تنگ ارم-برازجان از مسیر سه راهی تنگ ارم به شهر تنگ ارم به طول چندین کیلومتر به دلیل عرض کم جاده و خراب بودن مسیر به طوری که در بعضی از نقاط آسفالت کنده شده است بسیار مسیر خطرناکی می باشد. با سرچ “تصادف در جاده تنگ ارم” به وضوح مشخص می شود در […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1395

جاده تنگ ارم-برازجان از مسیر سه راهی تنگ ارم به شهر تنگ ارم به طول چندین کیلومتر به دلیل عرض کم جاده و خراب بودن مسیر به طوری که در بعضی از نقاط آسفالت کنده شده است بسیار مسیر خطرناکی می باشد.

با سرچ “تصادف در جاده تنگ ارم” به وضوح مشخص می شود در طول سال چند خبر مرگبار در تیتر رسانه های محلی قرار می گیرد و مسولانی که هنوز وقت سفر به این مناطق را ندارند آماری هرچند ناچیز در دنیای مجازی به دستشان بیاید.

هنوز یک سال از فوت آن زوج جوان در آن حادثه دلخراش که منجر به یتیم شدن نگذشته و دوباره زمستان از راه رسید و که مردم برای تفریح خود به این مناطق سفر کنند و جان عزیز خود را به جاده بی رحم و مرگبار تنگ ارم بدهند.

این جاده یکی از قدیمی ترین جاده های استان بوشهر است که به تازگی جولانگاهی برای ماشین های شوتی شده ولی هرچند که ماموران نیروی انتظامی برای مبارزه با این جان گیران جاده آرام ننشته اند و در حال برخورد با این افراد هستند، بگذریم…

نکته دیگر آن است در چند سال اخیر مسیر بوشکان از سمت جاده اهرم و تونل پیامبر اکرم(ص) نسبتا بهتر از قبل شده ولی این مسیر برای تردد مردم تنگ ارم و فاریاب خیلی دور است و از لحاظ وقت و استحلاک خودروهای آنان بسیار بالا می رود.

براستی مردم شهرستان دشتستان بخصوص مناطق تنگ ارم و آن حوالی تا چه زمانی باید با دلهره و ترس در این مسیرها تردد کنند؟ تا کی استرس داشته باشند؟ که کودکشان شباهنگام مریض شود باید دل به جاده بسپارند و در آن تاریکی مسیر، خود را به بیمارستان بسپارند؟بگذریم جای خالی بیمارستان هم در این مطلب احساس شد، از این هم بگذریم…

یکی از دوستان درباره این جاده می گفت: من ماهانه حدود ده بار از این مسیر تردد دارم ولی باز هم در موقع عبور کردن حالم خیلی بد می شود که ناچار هستم در این مسیر تنگ و خطرناک ماشین را پارک کرده و آبی را به صورت خود بزنم بدتر اینجا است که شب باشد دیگر وضعیت خیلی بدتر از روز می شود.

حال انتظار می رود تا مسئولین وضعیت خطرناک این مسیر درک کنند و هرچه سریعتر آستین های خود را بالا زده و چاره ایی برای برطرف کردن مشکلات این مسیر بیاندشیند.

ناصرون

یک پاسخ به “جاده مرگبار تنگ ارم و سوالی بی پاسخ : تا کی باید قربانی بگیرد؟”

  1. خدا واسه هیچکس همچین اتفاقی نشون نده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *