نوشته های تازه

مدارس ساره و میثاق برگزار کردند؛کارگاه آموزشی دیابت+تصاویر

کارگاه آموزشی دیابت در آموزشگاههای دخترانه طلحه برگزار شد. در این کارگاه که به مناسبت هفته ملی دیابت و با حضور دانش آموزان دختر آموزشگاه های ساره و میثاق طلحه و تنی چند از معلمان و مسئولین برگزار شد ، بر ضرورت پیشگیری و کنترل این بیماری تاکید و در این زمینه آموزش های لازم […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1395

کارگاه آموزشی دیابت در آموزشگاههای دخترانه طلحه برگزار شد.

در این کارگاه که به مناسبت هفته ملی دیابت و با حضور دانش آموزان دختر آموزشگاه های ساره و میثاق طلحه و تنی چند از معلمان و مسئولین برگزار شد ، بر ضرورت پیشگیری و کنترل این بیماری تاکید و در این زمینه آموزش های لازم ارائه شد.

در ابتدای این مراسم ، مدیر دبستان ساره ضمن خیر مقدم با شرکت کنندگان در این کارگاه ، توجه به حوزه سلامت را مختص به یک روز یا هفته خواست ندانست و مراقبت و پیشگیری را مناسب ترین گزینه سلامتی عنوان کرد.

در ادامه آقای عمرانی نسب ، از کارشناسان نمایندگی آموزش و پرورش بخش بوشکان ، ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به بحث سلامت جسم و روان در مدارس ، اجرای طرح های ویژه ای همچون صبحانه سالم ، هردانش آموز یک طناب و همچنین حیاط پویا را از جمله برنامه های آموزش و پرورش بخش در این زمینه بیان کرد.

در بخش اصلی این کارگاه نیز دکتر مشتاقی ، مسئول درمانگاه طلحه به بیان مطالب مفیدی در خصوص دیابت ، راه های پیشگیری و درمان آن ارائه کرد و از همه خواست در مراقبت از سلامتی خود کوشا باشند.

در خلال این کارگاه مطالب آموزشی در قالب بروشور، اسلاید و انیمیشن ارائه شد.

deyabet-1

deyabet-6

deyabet-2

deyabet-3

deyabet-4

deyabet-5

deyabet-7

deyabet-8

deyabet-10

deyabet-11

deyabet-12

deyabet-13

deyabet-14

deyabet-15

deyabet-16

deyabet-17

منبع: سایت اطلاع رسانی دبستان ساره طلحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *