نوشته های تازه

پست بانک طلحه،باجه برتر استان بوشهر شد

از شعب و باجه های برتر پست بانک جنوب کشور تقدیر شد. به گزارش دیار مهر: در نشست شورای اداری روسای شعب پست بانک استان های جنوب کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد از روسای شعبه و مسئولان باجه نمونه هر استان تجلیل به عمل آمد. بر همین اساس ، ابوذر شهبازی مسئول باجه […]

اشتراک گذاری
03 دی 1395

از شعب و باجه های برتر پست بانک جنوب کشور تقدیر شد.
به گزارش دیار مهر: در نشست شورای اداری روسای شعب پست بانک استان های جنوب کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد از روسای شعبه و مسئولان باجه نمونه هر استان تجلیل به عمل آمد.
بر همین اساس ، ابوذر شهبازی مسئول باجه طلحه به عنوان باجه نمونه استان بوشهر انتخاب و توسط مدیر عامل پست بانک کشور معرفی گردید.
جذب اعتبارات ، اعطا و وصول تسهیلات و تلاش در جهت توسعه از جمله ملاک های انتخاب این باجه بوده است
در این مراسم علاوه بر مسئول باجه طلحه ، مجتبی غلامی پور ،از گناوه نیز به عنوان رئیس شعبه برتر استان شناخته شد.
گفتنی است باجه پست بانک طلحه یکی از باجه های برتر استان بوده که طی سالهای فعالیت خود بارها به عنوان نمونه استان و شهرستان معرفی گردیده است.
ابوذر شهبازی در گفتگو با دیار مهر ضمن تایید این خبر ، این موفقیت را حاصل اعتماد مردم به پست بانک طلحه دانست و جلب رضایت عمومی و کمک به کسب و کار را از اهداف این مرکز عنوان کرد.
وی همچنین گفت: پست بانک طلحه بر اساس خط مشی خود همیشه آماده خدمت گزاری به مردم شریف بخش بوشکان بوده و هست و امیدواریم با یاری و همراهی همدیاری های عزیز کماکان جز مجموعه های خدمت رسان بخش باشیم.
دیار مهر نیز این موفقیت ارزشمند را به مجموعه زحمت کش پست بانک طلحه تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد

3 پاسخ به “پست بانک طلحه،باجه برتر استان بوشهر شد”

  1. طلحه گفت:

    باجه فوق جناحی و فقط در خدمت گروه اندکی از مردم است. نامبرده اخلاق و رفتار درستی با مراجعین دارد.در نبود فعالیت بانکی بانک ملت اکنون مردم به پست بانک روی آورده اند. دکانی باز شده و وی درامد ۷ میلیونی از خواب سپرده مردم در حساب بانک می برد.

  2. سلام گفت:

    ب امید موفقیت های بیشتر و حفظ جایگاه تبریک اقای شهبازی

  3. صادق خسروی گفت:

    درود بر دوست خوبمان ابودر شهبازی عزیز
    به سهم خود از زخمات بی شایبه شما در جهت خدمتگراری به مردم طلحه کمال سپاسگزاری بعمل می آورم ..امیدواریم که پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نمایید …..این موفقیت بزرگ را به شما مردم عزیز دیارمان تبریک میگویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *