نوشته های تازه

طلحه در غم آیت الله هاشمی(ره) به سوگ نشست+تصاویر

بزرگداشت آیت الله هاشمی ، یار دیرین امام و انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در طلحه برگزار شد. به گزارش دیار مهر : در  این یادمان ، بخشدار بوشکان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و بخش ، مشاور فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و بخش به همراه مردم […]

اشتراک گذاری
24 دی 1395

بزرگداشت آیت الله هاشمی ، یار دیرین امام و انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در طلحه برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : در  این یادمان ، بخشدار بوشکان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و بخش ، مشاور فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و بخش به همراه مردم داغدار طلحه حضور داشتند.

در این مراسم باشکوه پس از قرائت قرآن ، حجه الاسلام رزمجو در رثای هاشمی بزرگ سخنرانی کرد.

وی هاشمی را یکی از استوانه های ماندگار انقلاب اسلامی توصیف و ارتحال او را ضایعه ای جبران ناپذیر برای اسلام و انقلاب دانست.

رزمجو پس از تدوین نقش مرحوم هاشمی (ره) در شکل گیری و اعتلای نهضت ،از ایشان به عنوان رکن انکار ناپذیر موفقیت های انقلاب پس از پیروزی ، در جنگ تحمیلی و دوران پس از آن یاد کرد.

از نکات قابل ذکر این مراسم حضور باشکوه مردم طلحه در این مراسم بود که نشان از عشق و علاقه قلبی آنان نسبت به خدمتگزاران و بینش عمیق سیاسی آنان دارد.

گفتنی است همزمان با طلحه ، بزرگداشت آیت الله هاشمی در اکثر نقاط بخش بوشکان برگزار و مسئولان و مردم بخش با شرکت در این جلسات یاد و نام یاور بزرگ امام و انقلاب و رهبری را گرامی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *