نوشته های تازه

شب وحشت در جاده های بخش بوشکان ، چهار نفر جزغاله شدند+ عکس

شاخ به شاخ شدن خودرو شوتی سمند و وانت بار در جاده کلمه به خون از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان حادثه ای دلخراش را رقم زد. رئیس شورای شهر کلمه در گفتگو با جنوب نیوز اظهار داشت: این حادثه که بامداد سه شنبه رخ داد موجب آتش سوزی دو خودرو شد و هر ۴ […]

اشتراک گذاری
28 دی 1395

شاخ به شاخ شدن خودرو شوتی سمند و وانت بار در جاده کلمه به خون از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان حادثه ای دلخراش را رقم زد.

رئیس شورای شهر کلمه در گفتگو با جنوب نیوز اظهار داشت: این حادثه که بامداد سه شنبه رخ داد موجب آتش سوزی دو خودرو شد و هر ۴ سرنشین آنها در آتش سوختند و جزغاله شدند.

محسن رضایی افزود: خودرو سمند که بار قاچاق داشته و با سرعت زیادی در حال عبور از این جاده به سمت استان فارس بوده با وانت باری که از روستای شلدان به سمت کلمه در حرکت بوده شاخ به شاخ می شود که متاسفانه به دلیل شدت برخوردها دچار آتش سوزی شدید شده و هر ۴ سرنشین آنها(۲ نفر سرنشین سمند و دو نفر وانت) در آتش می سوزند.

شاخ به شاخ شدن ماشین شوتی و وانت بار در جاده کلمه/ هر 4 سرنشین جزغاله شدند

وی با ابراز نارضایتی از حضور مرگبار خودروهای شوتی در جاده های این منطقه گفت: صبح امروز در خیابان های کلمه و در حالیکه سرویس مدارس دانش آموزان را مشغول جابجا کردن بودند تعقیب و گریز پلیس و ماشین های شوتی در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر کلمه صحنه ای خطرناک و مرگبار را برای شهروندان به خصوص کودکان دبستانی رقم زده بود.

وی با ابراز تاسف از این حادثه افزود: از تمام مسئولین استان بوشهر عاجزانه خواهشمندیم به داد مردم منطقه برسند. جاده های ما ناامن شده اند. جان همشهریان ما به راحتی زیر چرخ های ماشین های شوتی می روند و فریادهای کمک اهالی منطقه به گوش کسی نمی رسد.

گفتنی است تردد بیش از حد خوردوهای شوتی که جهت دور زدن گلوگاه شهید صلاحی دشتستان، مسیر اهرم – کلمه – تنگ ارم یا برازجان – ارغون کلمه – تنگ ارم و ورود به جاده اصلی بوشهر – شیراز بعد از گلوگاه شهید صلاحی را انتخاب می کنند به معضلی جدی برای مردم این منطقه و تهدیدی برای جانشان تبدیل شده است. معضلی که بارها و بارها رسانه ای شده ولی گویا همچنان به قوت خود باقی است و قربانی می گیرد.

2 پاسخ به “شب وحشت در جاده های بخش بوشکان ، چهار نفر جزغاله شدند+ عکس”

  1. ناشناس گفت:

    سلام. پس کار مسئولین به اصطلاح بخش بوشکان و شهر کلمه و شهر بوشکان چیه. فقط بگیم شهر. این مسئولین عزیز پول م یگیرند حقوق می گیرند که نماینده مردم باشند و کار مردم رو انجام بدن. همه اونا هم می دونن چه خبره. ولی متاسفانه هیچک کدومشون هیچ کاری نمی کنند. کالا مملکت ما همینه دیگه یه ۱۰ نفر دیگه که جزغاله شدن یه فکری به حالش می کنن

  2. بخش بوشکان گفت:

    نصف حق مردم بخش بوشکان. تا حالا یکبار هم نشده تجمع حتی ۱۰ نفره جلو بخشداری به اعتراض ماشین های شوتی دیده شود. راستی آیا صدای اعتراض شوراها هم بلند شده یا فقط در تصادف الان ! شوراها صدای مردم هستند. خبرنگارن وجدان بیدار جامعه هستن. چرا سایت های خبری منطقه به سایت های کشوری لینک خبر نمی دهند ؟ دانش آموزان ، جوانان ، مردم بدبخت در این مسیر دارند زیر پای خودروهای شوتی له می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *