نوشته های تازه

قطع چند روزه تلفن همراه در طلحه ، بازگشت به عصر حجر!

آنتن دهی تلفن همراه در طلحه قطع شده است. به گزارش دیار مهر : پس از اختلال چند ماهه اینترنت طلحه که همه کاربران را کلافه کرده است ، چند روزی است که آنتن دهی تلفن همراه نیز در این منطقه با اختلال مواجه شده و در بسیاری از ساعات شبانه روز به کلی قطع می […]

اشتراک گذاری
15 اسفند 1395

آنتن دهی تلفن همراه در طلحه قطع شده است.

به گزارش دیار مهر : پس از اختلال چند ماهه اینترنت طلحه که همه کاربران را کلافه کرده است ، چند روزی است که آنتن دهی تلفن همراه نیز در این منطقه با اختلال مواجه شده و در بسیاری از ساعات شبانه روز به کلی قطع می باشد.

به گفته دهیار طلحه : با پیگیری های انجام شده ، مشکل از فرستنده رادیویی مستقر در مخابرات شهر کلمه می باشد .

اگر چه گفته می شود این مشکل با رسیدن قطعه تازه رفع خواهد شد ، اما زمان دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن این سرویس در دست نیست و ممکن است تا چند روز دیگر هم به طول بینجامد.

لازم به ذکر است ، روستای طلحه به انضمام عشایر و روستای اطراف ، یکی از پرجمعیت ترین نقاط بخش بوشکان بوده و قطع تلفن همراه و اختلال شدید اینترنت ، مردم را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است .

سایت دیارمهر به همین دلیل از مخاطبین عزیر بخاطر عدم بروز رسانی منظم پوزش میطلبد.

 

4 پاسخ به “قطع چند روزه تلفن همراه در طلحه ، بازگشت به عصر حجر!”

  1. منتقد گفت:

    با سلام.. مدیریت سایت..دلیل اینکه عکسها و خبرهای مربوط به یادواره شهدای بخش در سایت نزدین چی هست؟

    • دیارمهر گفت:

      با سلام
      همانگونه که مستحضرید اختلال شدید دسترسی به اینترنت باعث شده تا ما به سختی قادر به آپدیت سایت باشیم.
      ضمن پوزش از مخاطبان تمام سعیمان این است که راهی جایگزین تا رفع این مشکل بیابیم.
      ممنون از همراهی تان

  2. بچه وسطای ولات گفت:

    چه بگوم بقران کل دنیا دنبال اینترنت نسل ۵ هستن ما نسل ۲ هم ازمون میگیرن این چه ولاتی اخه داریم با این جمعیت با این فرهنگ غنی که داریم ولی هیچی نیستیم از نظر هیچی تکمیل نیستیم از کجاش بخام بگوم یعنی نوشتن این بند از حرفام حتی ارومم نمیکنه با این وضیعت خداوند بداد این روستا و مسولین برسه ای خدا به ما کمک کن شاید ماهم مثل جوانهای شهر از امکانات برخوردار شویم کمک کنید مسولین نظارین بدبخت بنظر بیاییم

  3. اشکبوس رستمی گفت:

    واقعامتاسفم ..هیچ وقت مسیولین برازجان و بوشهر مردم منطقه ی ما رو به رسمیت نشناختند و هیچ گونه ارزش و احترانی برا ما قائل نشدند… از زمان های دور تا بحال همینجوره..ما تا الان از ابتدایی ترین امکانات اولیه ی زندگی محروم بودیم و هستیم… شبکه های تلوزیونی داخلی…. رادیو بوشهر….اینترنت.. و حتی اینترنت خطوط همراه….
    نمیدونم تا کی باید منت بکشیم و التماس کنیم…. اون از نماینده ی دشتستان که واقعا حیفم میاد از مردم بدونمش…. از روزی که انتخاب شد کسی در منطقه ی بخش بوشکان مشاهدش نکرده..بعدش هم رییس مخابرات شهرستان دشتستان که هیچ وقت در منطقه ی ما حاظر نشد تا حتی یه مشکل رو از اینجا کم کنه… دستگاه های نصب شده در مخابرات روستای طلحه از ابتدایی ترین قطعاتیه که در مخابرات ها استفاده میشد…یعنی قدمتی حدود ٢۵ ساله دارند… بخاطر هزینه ی زیاد کسی حاظر به تعویض این قطعات کهنه و پیش پا افتاده نیست….

    همه سراغ دارن که نهایت سرعت اینترنت روستای طلحه ۵١٢ هست …. چرا در بقه ی جاها از اینترنت با سرعت ٨ و ١۶ مگابایت استفاده میکنن و ما هنوز از سرعت اینترنت معمولی هم بی بهره ایم…. واقعا چرا کسی پاسخگو نیست…متاسفم که چرا مردم منطقه ی ما با دست خودشون کسی رو انتخاب میکنن که باعث و بانی همه ی بدبختی های ماست..روی صحبتم به نماینده ی دشتستانه که اگر واقعا احساس مسئولیت میکنه و حداقل به اندازه ی سر سوزنی برا این مردم احترام قائله،یه نیم نگاهی هم به این طرف داشته باشه..
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *