نوشته های تازه

قطعا موقتی است (۵)، خوردنی های بروز….

تا حالا رانت خواری شنیده بودیم ، رشوه خواری ، رباخواری ،روزه خواری ، پاچه خواری و کلی … خواری دیگه و تو این چند سال گذشته تو تلویزیون زمین خواری هم به دایره لغاتمون اضافه شده که البته تو منطقه خودمون هم تک و توکی مشاهده شده. اما فرهنگ لغاتتون رو باز کنید تا […]

اشتراک گذاری
07 فروردین 1396
  • تا حالا رانت خواری شنیده بودیم ، رشوه خواری ، رباخواری ،روزه خواری ، پاچه خواری و کلی … خواری دیگه و تو این چند سال گذشته تو تلویزیون زمین خواری هم به دایره لغاتمون اضافه شده که البته تو منطقه خودمون هم تک و توکی مشاهده شده.

اما فرهنگ لغاتتون رو باز کنید تا یه واژه توپ بگم با پسوند … خواری که بهش اضافه کنید و کلی حال کنید . آماده اید ، پس بنویس : کووووچه خواری .

این هنر ناب و البته تازه ، جدیدا در کوچه های طلحه به شدت رواج پیدا کرده.پس از اقدام موفق یک نفر و بعد از اینکه آب هم از آب تکون نخورد حالا تو یکی از خیابون های اصلی هم داره پروژه ای دیگر را با موفقیت طی می کنه و احتمالا به خاطر وضعیت موجود و عدم رغبت شورا و دهیاری به مقابله با ایشان به خاطر انتخابات پیش رو باز هم آب از آب تکون نخوره و …

دوستان لطفا جهات اربعه حیاطتون رو بررسی کنید ،اگه کوچه ای ،خیابونی و یا حتی کف دست خاکی ، اگر یافتید تا طی مراسمی خاص دور همی بخوریم!

با تشکر و امتنان از اینکه دوستان ما رو فعلا نمی خورن! البته فقط فعلا . برای آینده ای که دیگه زمینی و کوچه ای نمونه ، دوستان ممکنه ما رو هم بخورن تا خدایی نکرده خوردن بدنشون کم نشه!

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.