نوشته های تازه

شنیده های انتخاباتی بخش بوشکان : از انصراف داوطلبین تا لیست تکمیلی شهرها

از این پس و تا روز انتخابات ، این پست تحت عنوان شنیده های انتخاباتی منتشر خواهد شد که در آن گمانه های مربوط به انتخابات بخش بررسی خواهد شد. **** چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶: شنیده می شود : پس از استقبال چشمگیر  و به دور از انتظار از داوطلبی در حوزه های فاریاب و طلحه […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1396

از این پس و تا روز انتخابات ، این پست تحت عنوان شنیده های انتخاباتی منتشر خواهد شد که در آن گمانه های مربوط به انتخابات بخش بررسی خواهد شد.

****

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶:

شنیده می شود : پس از استقبال چشمگیر  و به دور از انتظار از داوطلبی در حوزه های فاریاب و طلحه ، حالا برخی از کاندیداها در این دو حوزه قصد انصراف از ادامه مسیر را دارند. گفته می شود تا کنون از هر کدام از این حوزه ها ۲ نفر تقاضای انصراف داده اند . همچنین از حوزه تنگ زرد نیز یک نفر  به خاطر محدودیت حضور (به دلیل حضور نزدیکان درجه ۱ در هیئت اجرایی) انصراف خود را اعلام داشته اند.

شنیده می شود: بررسی اولیه صلاحیت کاندیداهای روستاهای بخش در هیئت اجرایی انجام شده است. بنا بر همین شنیده ها از میان تمامی کاندیداها تنها ۲ نفر ، صلاحیت آن ها احراز نشده که هر دو به دلیل نقص مدرک تحصیلی بوده و یک نفر نیز وارد مرحله بررسی بیشتر شده اند. قرار است هیئت اجرایی انتخابات شوراهای بخش تا چند روز آینده نظر نهایی خود را به هیئت نظارت اعلام کند.

شنیده می شود : بر اساس تقویم زمان بندی انتخابات شوراها ، فردا هیئت اجرایی اسامی افراد تایید و رد صلاحیت شده را به هیئت نظارت اعلام و این هیئت تا ۲۲ فروردین اعلام نظر نهایی خود را انجام خواهد داد.

همچنین بر اساس گفته های غیر رسمی آمار داوطلبین دو نقطه شهری بخش به صورت تکمیلی به شرح زیر است: ( در جدول قبل ) تعداد نفرات شهر بوشکان ۱۵ نفر قید شده بود که اصلاح می گردد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *