نوشته های تازه

لیگ برتر ما داریم می‌آییم+ تصاویر

حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ آزادگان، از شهرستان جم بوی لیگ برتر می آید. در هفته سی و دوم لیگ آزادگان، تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه توحید این شهر ملوان انزلی را با دو گل بدرقه کرد تا گام بزرگی برای صعود بردارد. از طرفی، ایرانجوان بوشهر نماینده دیگر […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1396

حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ آزادگان، از شهرستان جم بوی لیگ برتر می آید.

در هفته سی و دوم لیگ آزادگان، تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه توحید این شهر ملوان انزلی را با دو گل بدرقه کرد تا گام بزرگی برای صعود بردارد.

از طرفی، ایرانجوان بوشهر نماینده دیگر استان در لیگ آزادگان، در خانه سپید رود رشت به تساوی یک بر یک دست یافت تا صدرنشین را متوقف کرده و زمینه را برای قرارگیری پارس جنوبی در صدر جدول فراهم سازد.

در مسابقه امروز، دوست‌داران تیم پارس جنوبی جم از نقاط مختلف استان بوشهر خود را به ورزشگاه توحید رساندند تا با حمایت خود بار دیگر نماینده‌ای از استان را راهی لیگ برتر کنند.

حساسیت بازی باعث شد تا دو تیم بازی محتاطی را در دستور کار خود قرار دهند و در نیمه اول مسابقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم این تیم پارس جنوبی جم بود که با حمایت هواداران خود در دقایق ۵۷ و ۶۴ مسابقه توسط سعید محمدی‌فر و علی دشتی به گل دست یافت.

در ادامه هر چند به حملات تیم ملوان انزلی افزوده شد و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این تیم پارس جنوبی جم باشد که هر سه امتیاز این بازی را کسب می‌کند.

پارس جم در دو هفته پایانی مسابقات با استقلال اهواز قعرنشین و بادران تهران بازی دارد که به نظر می رسد شرایط آسانی برای حفظ صدرنشینی دارد؛ از این رو باید جمی ها را لیگ برتری بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *