نوشته های تازه

انتخابات شورای اسلامی در طلحه در آستانه لغو قرار گرفت!؟

انتخابات شورای اسلامی طلحه در آستانه لغو قرار گرفت. به گزارش دیار مهر : تا روز آخر ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی طلحه بود تعداد کم ثبت نام کنندگان نشان از عدم رغبت به عضویت در این نهاد در برخی روستا ها داشت . اما روز آخر ورق برگشت و به یکباره داوطلبین زیادی برای […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1396

انتخابات شورای اسلامی طلحه در آستانه لغو قرار گرفت.

به گزارش دیار مهر : تا روز آخر ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی طلحه بود تعداد کم ثبت نام کنندگان نشان از عدم رغبت به عضویت در این نهاد در برخی روستا ها داشت .

اما روز آخر ورق برگشت و به یکباره داوطلبین زیادی برای دو حوزه فاریاب و طلحه ثبت نام خود را به ثبت رساندند. شاید کمتر کسی فکر می کرد دیگر برای برگزاری انتخابات در این حوزه ها نگرانی وجود داشته باشد.

این روزها اما خبرهای خوبی از انتخابات شورای اسلامی طلحه به گوش نمی رسد.

در بحبوحه ای که حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری بر شوراهای اسلامی سایه سنگین خود را پهن کرده ، اینجا در روستای طلحه ، پرجمعیت ترین نقطه بخش بوشکان ، شرایط برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا روز به روز بدتر می شود تا اینکه حالا دیگر احتمال برگزار نشدن این انتخابات بسیار قوی تر شده است.

بر اساس شنیده ها ، از مجموع ۱۳ ثبت نامی برای این انتخابات تا کنون ۸ نفر انصراف خود را به بخشداری تحویل داده اند و حتی احتمال انصرافی های بیشتر نیز وجود دارد.

با این وجود تعداد داوطلبین این حوزه به ۵ نفر رسیده و عملا برگزاری انتخابات بی معنی به نظر می رسد.

با در نظر گرفتن تبعات یک دوره ۴ ساله بی شورایی برای روستا ، جا دارد بزرگان و صاحب نظران روستا به واکاوی این انصراف ها پرداخته و شرایط را از آنچه هست مطلوب تر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *