نوشته های تازه

نخستین نشست هم اندیشی استادان و فرهیختگان بخش های ارم و بوشکان + عکس

به گزارش دیار مهر، در این نشست که روز دوشنبه-۲۵ اردیبهشت ماه- در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه خلیج فارس برگزار گردید جمعی از استادان و نخبگان بخش های ارم و بوشکان به تبادل فکر درباره مسائل و مشکلات منطقه و ارائه ی راهکار پرداختند. پس از تلاوت قرآن مجید و خواندن سرود ملی جمهوری […]

اشتراک گذاری
27 اردیبهشت 1396

به گزارش دیار مهر، در این نشست که روز دوشنبه-۲۵ اردیبهشت ماه- در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه خلیج فارس برگزار گردید جمعی از استادان و نخبگان بخش های ارم و بوشکان به تبادل فکر درباره مسائل و مشکلات منطقه و ارائه ی راهکار پرداختند.

پس از تلاوت قرآن مجید و خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر مسلم زمانی استادیار دانشگاه خلیج فارس بوشهر به عنوان پیشکسوت جمع ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان اظهار امیدواری کرد که با تداوم این جلسات گام های بلندی جهت ارتقای همه جانبه ی بخش ارم و بوشکان برداشته شود.

دکتر محمدمهدی دانا در ادامه ی برنامه ضمن بیان اینکه فرزندان بلوک در هر سازمان، اداره یا نهادی که مشغول فعالیت هستند همواره به دلیل فرهنگ غنی،سلامت اخلاق و تعهد و تخصص از موفق ترین افراد هستند گفت:هدف از برگزاری این نشست بررسی پتانسیل و قابلیت های تک تک فرهیختگان منطقه است که با همگرایی تمام این این نیروها بتوانیم در راستای توسعه و تعالی دیار غنی خود تلاش کنیم.

دکتر دانا افزود:مقدمه ی همگرایی و هم افزایی فرزندان بلوک در ابتدا بدین صورت بود که بانک اطلاعاتی جامعی از فرهیختگان هم دیاری در اختیار داشته باشیم که در این راستا از چند ماه پیش در صدد تهیه ی دو بانک اطلاعاتی مجزا یکی از اساتید و دیگری از دانشجویان برآمدیم و همچنین با تلاش دوستانمان در سایت دیار مهر بستری فراهم شد تا با اطلاع رسانی های صورت گرفته این دو گروه بتوانند اطلاعات خود را در آن سایت ثبت کنند.
مهندس رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز یکی دیگر از سخنرانان نسشت بود. رستمی ورود نیروهای متخصص همدیاری به بدنه ی سیاسی استان را یکی از مهم ترین نیازهای منطقه مطرح کرد و اظهار داشت:باید با اتحاد و همدلی تمام تلاشمان را به کار ببریم تا بتوانیم نیروهای بومی منطقه را در بدنه ی سیاسی استان وارد کنیم.
در ادامه نشست حدود بیست نفر از حاضرین در جلسه به صورت کوتاه نقطه نظرات خود را درباره ی مسئله آموزش در منطقه ارایه کردند و پیشنهاداتی مشخص و عملی مطرح شد.
در این جلسه بر آموزش صحیح و حرفه ای دانش آموزان به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای منطقه تاکید شد. استفاده از نیروهای آموزشی جوان و با انرژی ،آموزش خانواده ها،شناسایی توانایی ها و پتانسیل های منطقه و حمایت از نخبه ها به عنوان عوامل موثر در زمینه ی ارتقای کفیت آموزشی بخش مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان قرار شد جلسه دوم در اوایل ماه مبارک رمضان و به میزبانی مهندس رستمی برای پیگیری موضوعات مطرح شده در نشست نخست برگزار شود.

گزارش: مرضیه جهاندیده

عکس: عماد آریس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *