نوشته های تازه

PES 2017 را در تلفن همراه خود تجربه کنید

تقریبا مدتها از عرضه PES2017 می گذرد و نرم نرمک خبرها به سوی معرفی نسخه ۲۰۱۸ این بازی برای ویندوز و کنسولها می روند؛ اما با این حال اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش از فوتبال در iOS یا اندرویدتان هستید، هنوز هم PES2017 بهترین پیشنهاد ما به شماست.  نسخه ۲۰۱۷ بازی محبوب PES […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1396

تقریبا مدتها از عرضه PES2017 می گذرد و نرم نرمک خبرها به سوی معرفی نسخه ۲۰۱۸ این بازی برای ویندوز و کنسولها می روند؛ اما با این حال اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش از فوتبال در iOS یا اندرویدتان هستید، هنوز هم PES2017 بهترین پیشنهاد ما به شماست.

 نسخه ۲۰۱۷ بازی محبوب PES برای دستگاه های همراه عرضه شده است. اگر از دوست داران بازی های فوتبالی باشید، یقینا تا به حال دست کم یک جست و جو برای یافتن بازی های فوتبالی مشابه با ویندوز یا کنسول برای دستگاه iOS یا اندرویدتان کرده اید و به نتایجی نیز دست یافته اید. اما اگر دقیقا PES2017 را تجربه نکرده اید، به هیچ وجه این بازی و ادامه این مطلب را از دست ندهید!

حرکت های واقعی تر، پاس های دقیق تر، وجود تاکتیک های مختلف، امکان بازی آنلاین با دوستان و از همه مهم تر، توانایی کنترل بهینه سازی شده به مراتب بهتر نسبت به نمونه های قبلی موبایلی از اولین چیزهایی است که می توان درباره نسخه موبایل PES2017 بیان کرد. البته می توانید سیستم کنترل بازی را بنا بر انتخاب خود به همان حالت قدیمی و کلاسیک تغییر دهید.

در این بازی همانند نسخه کامپیوتری یا کنسولی به شما اجازه داده می شود که در بین بازیکنان مشهور و بهترین تیم های اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا به شناسایی بازیکنان تیم های دیگر پرداخته و آنها را به استخدام خود درآوردید. البته فراموش نکنید که فارغ از احساسات، بازیکنانی را خریداری کنید که به درد تاکتیک تیم شما می خورند!
PES2017 رایگان است اما دارای خرید های درون برنامه ای و حتی مقداری تبلیغات است. همچنین از مهمترین نکات این بازی، الزام وجود اتصال اینترنت در کل طول مدت اجرای بازی است. البته شاید جالب باشد که بدانید کمپانی سازنده سری PES یعنی KONAMI با وجود همه طرفدارانی که در ایران دارد مدتی است که کشورمان را مورد تحریم قرار داده است و بنابراین توانایی اجرای این بازی در حالت عادی وجود ندارد، مگر آنکه راه چاره ای برای آن بیاندیشید!

کاربران اندروید می توانند این بازی قابل تحسین را از گوگل پلی و یا برخی منابع ایرانی دانلود کنند و کاربران iOS نیز از طریق فروشگاه اختصاصی شان یعنی App Store می توانند به این بازی دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *