نوشته های تازه

تعقیب و گریز پلیس بوشهر با سارق حرفه‌ای داخل خودروها

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی به ۴۳ فقره سرقت اعتراف کرد. سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: با توجه به وقوع متعدد سرقت‌های داخل خودرو در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر طی یک ماه گذشته، شناسایی سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1396

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی به ۴۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: با توجه به وقوع متعدد سرقت‌های داخل خودرو در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر طی یک ماه گذشته، شناسایی سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ویژه و بررسی دوربین‌های مداربسته مشرف به محل‌های وقوع سرقت و تطبیق تصاویر با بانک‌های اطلاعاتی موجود، در نهایت مشخص شد همه سرقت‌ها توسط یک نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ صورت می‌گیرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: با رصد شخص مورد نظر و  اقدامات اطلاعاتی، محل تردد وی مشخص و از طریق گشت‌های نامحسوس، خودرو مذکور در شهر برازجان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم پس از دریافت دستور ایست با متواری شدن و استفاده از راه‌های خاکی به سمت بوشهر تغییر مسیر داده که در نهایت با سرعت عمل ماموران پلیس، خودرو متوقف و سارق دستگیر شد.

این مقام مسئول پلیس عنوان داشت: در بازرسی از خودرو متهم ۲ عدد باطری کامیون، ابزارآلات سرقت، مقداری هروئین و یک قبضه کلت فندکی کشف شد، لذا با توجه به مستندات موجود و اموال مکشوفه از خودرو، اطمینان حاصل شد که سرقت‌های وسایل داخل خودرو به وقوع پیوسته در دشتستان توسط این سارق صورت گرفته است.

شجاعی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود به ۱۸ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در برازجان و ۲۵ فقره سرقت در  بوشهر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: سهل‌انگاری مالکان خودروها و عدم نصب سیستم‌های هشدار دهنده بر روی خودرو و پارک وسایل نقلیه در محل‌های تاریک به خصوص در ساعات پایانی شب سارقان را ترغیب به سرقت می کند.

منبع: خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *