نوشته های تازه

اخد پروانه تخصص از سازمان روانشناسی توسط یک همدیاری+عکس

کیانوش ملاکی از همدیاران فعال در عرصه روانشناسی و مشاوره استان بوشهر موفق به اخذ پروانه تخصص از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران شد. کیانوش ملاکی در مصاحبه با دیار مهر نحوه ورود به حیطه مشاوره و روانشناسی و اخذ پروانه تخصصی  را اینچنین بیان نمود: سال ۸۸ وقتی که در دانشگاه فرهنگیان اصفهان […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1396

کیانوش ملاکی از همدیاران فعال در عرصه روانشناسی و مشاوره استان بوشهر موفق به اخذ پروانه تخصص از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران شد.

کیانوش ملاکی در مصاحبه با دیار مهر نحوه ورود به حیطه مشاوره و روانشناسی و اخذ پروانه تخصصی  را اینچنین بیان نمود:

سال ۸۸ وقتی که در دانشگاه فرهنگیان اصفهان پذیرفته شدم، استادی داشتیم بنام دکتر لعلی که روانشناسی عمومی را با لهجه اصفهانی تدریس می کرد و من خیلی خیلی به موضوعات روانشناسی علاقمند شدم.

روزهایی که کلاس درس نداشتم به دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان می رفتم و از کتابخانه و محیط دانشکده و شرکت در بعضی همایش ها استفاده می کردم. پس از اتمام دوره کاردانی به بوشهر آمدم و در کنار ادامه تحصیل به کار و کسب تجربه در مراکز مشاوره بوشهر مشغول شدم. روزی در حاشیه نمایشگاه کتاب گذرم به انتشارات روانسنجی تهران افتاد. درآنجا با مسئول انتشاراتی سر محتوای کتاب اصول روانسنجی بحث و گفتگو کردیم و نسبت به قسمتی از کتاب انتقاداتی داشتم که بی پرده همه را گفتم. در پایان گفت که من دکتر کرمی و نویسنده این کتاب هستم. از یک جهت خوشحال شدم و از یک جهت که در برابر استاد تمام دانشگاه علامه طباطبائی کمی تند و تیز انتقاد کرده بودم حس خوبی نداشتم. به استاد گفتم که دوست دارم روزی دانشجوی دانشکده شما باشم. گفت اگر به همین سماجت درس بخونی دور از انتظار نیست. منابع کنکور را همان روز گرفتم و در کنار حرفه معلمی، عصر و شبها در مدرسه محل کارم در بوشهر مشغول مطالعه شدم و توانستم دانشجوی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی علامه طباطبائی تهران بشوم. بدلیل عدم موافقت با انتقالی ام به تهران و اشتیاقی که به ادامه تحصیل داشتم مجبور شدم که دو سال تمام را با اتوبوس به تهران برم و برگردم. بعد از اتمام دانشگاه مرکز مشاوره تخصصی رویش را تاسیس نمودم که این مرکز کلیه خدمات روانشناسی، مشاوره و توانبخشی را برای شهروندان ارائه می کند. پس از کسب تجارب عملی بیشتر و تائید سوابق علمی و اجرایی ام، از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران دعوت به مصاحبه حضوری شدم و توانستم در حضور اساتید تخصصی مشاوره موفق به اخذ پروانه تخصصی شدم.


آقای ملاکی در مورد واژه “موفقیت” برای افراد گفت:
بنظر من موفقیت زمانی میشه با این اسم صداش کرد که در عالم واقع یک فرد تونسته باشه تغییری در جهت مثبت در زندگی خودش و یا جامعه ای که در اون زندگی می کنه به وجود بیاره.
آقای ملاکی در مورد خدماتیس که برای همدیاران ارایه می دهد نیز گفت:
از این هفته کلیه خدمات مرکز مشاوره ما برای همدیاران و همدیاران مقیم بوشهر بصورت تخفیف ارائه می کنیم و در تلاشیم تا جلسات روانشناسی برای همدیاران در بخش برگزار کنیم و همچنین در شناسایی دانش آموزان مستعد و باهوش برنامه هایی برای اجرا در نظر گرفته ایم و در اولین فرصت که بستر آن فراهم شود اقدام خواهیم کرد.

 

آقای ملاکی، مدیر مرکز مشاوره تخصصی رویش بوشهر، سرگروه مشاوران و مشاور دبیرستان های تیزهوشان استان، مدرس دانشگاه و همچنین کارشناس برنامه های روانشناسی صدا و سیمای مرکز بوشهر می‌باشند.
همدیاران عزیز می‌توانند مطالب آموزشی ایشان را از اینستاگرام به نشانی زیر دنبال کنند و در صورت نیاز به مشاوره از طریق کانال زیر با ایشان در ارتباط باشند.
آدرس کانال تلگرام t.me/rooyeshcenter
ادرس اینستاگرامwww.instagram.com/kianoosh.mallaki

 

دیار مهر اخذ پروانه تخصص از سازمان روانشناسی ایران را به آقای ملاکی تبریک می گوید.

بیستر بخوانید...

مسابقات فوتبال پیشکسوتان طلحه برگزار می گردد+ تصاویر
به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز :

مسابقات فوتبال پیشکسوتان طلحه برگزار می گردد+ تصاویر

نشست هم اندیشی صنعت گردشگری در طلحه
اقامتگاه گردشگری تورسان طلحه برگزار می کند:

نشست هم اندیشی صنعت گردشگری در طلحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *