نوشته های تازه

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان +تصاویر

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان با حضور مسئولین بخش و شهر بوشکان و همچنین بانوان ورزشکار و ورزش دوست در محل سالن ورزشی انقلاب شهر بوشکان برگزار شد. در این مراسم که عصر روز شنبه سوم تیرماه برگزار شد آقایان تنگستانی بخشدار بوشکان، صیادی نماینده اداره آموزش و پرورش بخش، نوروزی […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1396

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان با حضور مسئولین بخش و شهر بوشکان و همچنین بانوان ورزشکار و ورزش دوست در محل سالن ورزشی انقلاب شهر بوشکان برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز شنبه سوم تیرماه برگزار شد آقایان تنگستانی بخشدار بوشکان، صیادی نماینده اداره آموزش و پرورش بخش، نوروزی شهردار بوشکان، بازدار عضو شورای شهر بوشکان، حاج آقا برزگر روحانی مستقر در شهر بوشکان و مسئولین ورزشی آقای خرم نماینده اداره ورزش و جوانان بخش، خانم فخری مسئول ورزش بانوان بخش حضور داشتند و درپایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و تشویق پرشور بانوان حاضر در سالن از تیم های شرکت کننده و همچنین از خانم دائمی فرد بعنوان مربی و برپا کننده این مسابقات، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به ذکر است که این مسابقات برای اولین بار در بخش بوشکان برگزار گردید و طی مدت دو شب و بین سه تیم انجام شد که به ترتیب تیم های پیروزی بوشکان، صبای بوشکان و نگین سرخ بوشکان مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. این مسابقات را خانم دائمی فرد بعنوان مربی فوتسال و مسئول ورزش بانوان شهر بوشکان در کنار حضور خانم فخری مسئول ورزش بانوان بخش بوشکان قضاوت و داوری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *