نوشته های تازه

شکسته شدن لوله های اصلی آبرسان به فاریاب و کلمه

شکستن و قطع عمدی لوله های آبرسان به فاریاب و کلمه باعث اختلال در سیستم آبرسانی به این مناطق شد اتفاقی که بنظر می رسد بخاطربحران کم آبی و عصبانیت از عدم رسیدگی به این مشکل رخ داده باشد. به گزارش دیار مهر به نقل از تاور : چند سالی است که اهالی منطقه در […]

اشتراک گذاری
20 تیر 1396

شکستن و قطع عمدی لوله های آبرسان به فاریاب و کلمه باعث اختلال در سیستم آبرسانی به این مناطق شد اتفاقی که بنظر می رسد بخاطربحران کم آبی و عصبانیت از عدم رسیدگی به این مشکل رخ داده باشد.


به گزارش دیار مهر به نقل از تاور : چند سالی است که اهالی منطقه در تامین آب آشامیدنی خود با مشکل روبرو هستند و روستاهای فاریاب، تنگ زرد، شاهیجان و شهر کلمه از یک چاه مشترک به صورت جیره بندی استفاده می کنند، آبی که با فرا رسیدن تابستان فقط نیازهای تعدادی از خانواده ها را برآورده می کند و بقیه از آن محروم هستند و باید بوسیله تانکر نیاز خود را تامین کنند

مشکلی که هربار به مسئولین گوشزد شده و بارها جلسه و نشست برای آن تشکیل شده و برایش راه حل ارایه گردیده اما آنرا حل ننموده و تنها هزینه هایی را به خانوارها جهت خرید مخزن آب،پمپ خانگی یا ساخت آب انبار تحمیل کرده است شاید مهمتر از هزینه های اقتصادی بعد روانی این موضوع باشد که سالهاست به این نیاز ساده و اولیه مردم پاسخ داده نشده است.

اینبار شکستن و قطع لوله های آبرسانی می تواند آغاز زنگ خطری باشد برای شروع یک بحران در منطقه، اتفاقی که سالهای قبل هم رخ داده است و هزینه های چند برابری به بار آورد. البته نمی توان زحمات نیروهای آب منطقه ای بخش را نادیده گرفت که با تلاش های خود سعی در به حداقل رساندن مشکلات دارند اما نتیجه ای که از شرایط حاضر برداشت می شود اینست که تلاش و همکاری جدی از طرف مسئولین شهرستانی و استانی برای حل این موضوع صورت نپذیرفته و مردم فعلا باید وضعیت موجود را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *