نوشته های تازه

به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد : نشست صمیمانه بخشدار بوشکان با اهالی رسانه بخش + تصاویر

دیار مهر : در نشستی صمیمانه از فعالان عرصه خبر در بخش بوشکان تجلیل شد. به گزارش دیار مهر : در این دیدار که صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در دفتر بخشداری بوشکان انجام شد ، بخشدار بخش ، شهرداران کلمه و بوشکان و دهیار طلحه به مسئولان سایت های خبری بخش ( دیار […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1396

دیار مهر : در نشستی صمیمانه از فعالان عرصه خبر در بخش بوشکان تجلیل شد.

به گزارش دیار مهر : در این دیدار که صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در دفتر بخشداری بوشکان انجام شد ، بخشدار بخش ، شهرداران کلمه و بوشکان و دهیار طلحه به مسئولان سایت های خبری بخش ( دیار مهر ، تاور ، آوای پارسیان ، بوشکان نیوز) حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه ، بخشدار بخش بوشکان ضمن خوش آمد و تبریک روز خبرنگار ، یاد و خاطره شهیدان صارمی و شاهینی را گرامی داشت  و رسالت خبرنگاران را آگاهی بخشی جامعه دانستند.

وی ضمن تقدیر از پایگاه های خبری بخش ، رسانه را اهرمی ماثر در ایجاد بستر مناسب به جهت الگوسازی صحیح زندگی دانستند و از رسانه های بخش خواستند در این بخش تمرکز بیشتر و ماثر تری داشته باشند.

در ادامه شهرداران بوشکان و کلمه نیز ضمن تبریک این روز به اهالی رسانه ، آنان را پشتیبان و حامی توسعه بخش خواندند.

دهیار طلحه نیز با اشاره به این نکته که همیشه ما گفته ایم و رسانه ها نوشته اند گفت : مایلم امروز بیشتر رسانه ها بگویند و ما بنویسیم .

وی افزود : پر واضح است که هیچ چیز جز عشق انگیزه رسانه ها برای ادامه فعالیت نیست .

اکبر عبدی ، فعال و پیشکسوت عرصه خبر بخش نیز در این دیدار ضمن سپاس از حسن نظر و توجه مسئولان به اهالی رسانه بخش ، ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی بیشتر شاهد شناساندن بیشتر بخش بوشکان در سطح استان باشیم .

نماینده دیار مهر نیز در این دیدار ، تغییر رویکرد در نگاه به رسانه ها را خواستار شد.

اسدی ضمن تاکید بر پتانسیل بشتر رسانه های بخش نسبت به وضعیت موجود دو خواسته را جز مطالبات اصلی و محوری سایت های منطقه خواندند: اول توجه جدی تر به مقوله اطلاع رسانی از طریق ورود دستگاه ها به عرصه خبر سازی و در اختیار نهادن اخبار نهاد خود به عنوان خوراک خبری رسانه های بخش و دوم سعه صدر و تحمل انتقادات با دید اینکه لزوما قصد ما تخریب نیست و همیشه در راستای بهتر شدن روند امور می نویسیم.

نمایندگان پایگاه های خبری تاور و بوشکان نیوز هم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست برای پوشش هر چه بیشتر و بهتر خبرهای بخش اعلام آمادگی کردند.

در پایان این دیدار از فعالان رسانه ای بخش با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

یک پاسخ به “به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد : نشست صمیمانه بخشدار بوشکان با اهالی رسانه بخش + تصاویر”

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت
    به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *