نوشته های تازه

شهردار بوشکان خبر داد:اختصاص اعتبار ۲ میلیارد تومانی به شهر بوشکان

دیار مهر : شهردار بوشکان خبر داد : تصویب اعتبار دو میلیاردی  در کمیته برنامه ریزی برای شهر بوشکان نوروز نوروزی در گفتگو با دیار مهر گفت : امسال با دست پر از کمیته برنامه ریزی شهرستان بیرون آمدیم و انشاالله خبرهای خوبی برای مردم خوب شهر بوشکان داریم. شهردار بوشکان ادامه داد : در […]

اشتراک گذاری
23 مرداد 1396

دیار مهر : شهردار بوشکان خبر داد : تصویب اعتبار دو میلیاردی  در کمیته برنامه ریزی برای شهر بوشکان

نوروز نوروزی در گفتگو با دیار مهر گفت : امسال با دست پر از کمیته برنامه ریزی شهرستان بیرون آمدیم و انشاالله خبرهای خوبی برای مردم خوب شهر بوشکان داریم.

شهردار بوشکان ادامه داد : در این کمیته برای طرح های عمرانی و رفاهی شهر بوشکان در مجموع حدود ۲ میلیارد تومان تصویب شد که از این رقم ، حدود نیمی از آن بابت پرداخت معوقات و بدهی های سر رسید شده به پیمانکاران هزینه خواهد شد و ما بقی در پروژه های مهم و اولویت دار شهر هزینه می گردد.

ساماندهی پیاده روهای شهر بوشکان در سال ۹۶

شهردار بوشکان درخصوص ساماندهی پیاده روهای شهر بوشکان اظهار داشت: از آنجا که یکی از آیتم ها و شاخص های اصلی در اجرای مبلمان شهری ساماندهی پیاده روهاست لذا با توجه به اینکه طی چند سال اخیر کارهای زیربنایی انجام شده، طرح ساماندهی پیاده روهای شهر بوشکان در سال ۹۶ توسط شهرداری انجام خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: این موضوع در کمیته برنامه ریزی مطرح و پس از طرح، دفاع لازم انجام و بحمدالله مورد موافقت اصولی قرار گرفت.

شروع بلوار خلیج فارس بوشکان

نوروزی با اشاره به اینکه شهر بوشکان در واقع ورودی استان از سمت فراشبند می باشد گفت: شاخص های اصلی که توسط ما در کمیته برنامه ریزی مطرح شد اولاً قرار گرفتن این مسیر به عنوان چشم انداز ورودی استان بوشهر و ثانیاً بدلیل امنیت حجم ترافیکی و تردد وسایط نقلیه ترانزیتی و همچنین قرار گرفتن شرکت های صنعتی در اطراف این مسیر و قرار گرفتن در کنار بوستان بزرگ شهر بوشکان  از مسائلی بود که باعث تأیید طرح مذکور گردید.

وی اضافه کرد: فاز یک این پروژه از روبروی شرکت صدف دانه به سمت بوشکان پس از موافقت نامه، اجرایی خواهد شد.

تکمیل پروژه بلوار امامزاده

شهردار بوشکان درخصوص تکمیل پروژه بلوار امامزاده نیز بیان داشت: این پروژه از پروژه های نیمه تمام شهری بوده که دو فاز از آن اجرا و فاز تکمیلی آن در سال ۹۶ انجام خواهد شد.

زیرسازی و آسفالت و تکمیل پل پردیس

نوروز نوروزی اظهار کرد: بخاطر رفاه بیشتر شهروندان و سهولت در رفت و آمد مردم پروژه بلوار امامزاده در قالب چند خیابان انجام خواهد شد و تکمیل پل پردیس از دیگر طرح های مصوب هست.

شروع پروژه کتابخانه

شهردار بوشکان درخصوص پروژه کتابخانه شهر بوشکان نیز گفت: از مهمترین پروژه هایی که در سال ۹۶ پیگیری و مقدمات کار فراهم گردیده و مصوب شده است موضوع کتابخانه عمومی شهر بوشکان است که زمین در طی سالهای اخیر توسط شورای اسلامی تحویل گردیده و در سال جاری می بایست عملیات اجرایی ساختمان شروع گردد.

لازم به ذکر است که از سرجمع اعتبارات که دو میلیارد تومان است حدود یک میلیارد مطالبات سال های ۹۴ و ۹۵ پیمانکاران و مابقی در پروژ های ذکر شده از محل تملک و دارائی است هزینه خواهد شد.

یک پاسخ به “شهردار بوشکان خبر داد:اختصاص اعتبار ۲ میلیارد تومانی به شهر بوشکان”

  1. علی گفت:

    آقای نوروزی مگر دکترند که جلوشون نوشتند دکتر؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *