نوشته های تازه

نشست هم اندیشی فعالین و اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در بخش بوشکان با فرماندار دشتستان برگزار شد+ تصاویر

دیار مهر: نشست هم اندیشی اعضا ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در بخش بوشکان برگزار شد. به گزارش دیار مهر : در این نشست که در سالن جلسات بخشداری بخش بوشکان برگزار شد ، دکتر زارع فرماندار شهرستان دشتستان ، صابری ، رئیس مجمع اصلاح طلبان و همچنین اعضا ستاد انتخاباتی دکتر روحانی […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1396

دیار مهر: نشست هم اندیشی اعضا ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در بخش بوشکان برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : در این نشست که در سالن جلسات بخشداری بخش بوشکان برگزار شد ، دکتر زارع فرماندار شهرستان دشتستان ، صابری ، رئیس مجمع اصلاح طلبان و همچنین اعضا ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در بخش بوشکان حضور داشتند.

در ابتدای نشست ، ناصر صیادی مسئول ستاد انتخاباتی بخش ، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و میهمانان ، یکدلی و همراهی را راز موفقیت در انتخابات دانست. وی همچنین از فعالیت ایثارگونه اعضای ستاد ، ستاد جوانان و به ویژه ستاد بانوان  دکتر روحانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار ، نمایندگان بخش های مختلف ستاد انتخاباتب دکتر روحانی ، ضمن بیان دغدغه ها و مشکلات بخش ، تحقق وعده ها و توجه به خواسته های مردم را از ضروریات دولت جدید دانستند.

حل معضل آب ، اشتغال ، اینترنت ، توجه به زیرساخت های بخش ، بومی گزینی مسئولان بخش و … از خواسته ها و دغدغه های مهم ذکر شده در این جلسه بود.

در ادامه اکبر صابری ، رئیس مجمع اصلاح طلبان ضمن تقدیر از فعالیت اعضا در انتخابات و تبریک پیروزی چشمگیر اصلاح طلبان و تکرار آن در رای آوری اکثریت مطلق اعضای کابینه ، نگاه به آینده و امید را از پشتوانه های پیروزی اصلاح طلبان دانستند.

وی همچنین از نقش روحانیت در اصلاح طلبی گفتند و ادامه دادند ، اصلاح طلبان علی رغم سیاه نمایی ها و بد گویی ها ، به غایت معتقد و پایبند به ارزش های دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

صابری همچنین عمل به وعده های انتخاباتی را از مهمترین برنامه های دولت دانست و از همه مردم خواست تا خواسته ها و پیشنهادات خود را جهت تاثیر گذاری در برنامه های پیش رو در اختیار این مجمع قرار دهند.

در پایان هم دکتر ارسلان زارع ، فرماندار دشتستان به ایراد سخن پرداختند.

زارع عملکرد دولت یازدهم را مثبت و به شدت قابل دفاع دانستند و گفتند ما در حوزه های سلامت ، دیپلماسی خارجی و … توانستیم به وعده های داده شده در سال ۹۲ عمل کنیم . اگر چه هنوز هم تا روزهای آرمانی جامعه فاصله داریم اما تمام تلاش دولت دوازدهم رسیدن به توسعه سیاسی اجتماعی و اقتصادی جامعه است.

فرماندار دشتستان توجه به مناطق محروم را از اولویت های این دولت دانست و گفت اگر چه بیشتر وقت ما در دولت یازدهم صرف تکمیل پروژه های ناتمام  بی شمار گذشته شد اما با این حال نگاه آماری به اعتبارات هزینه شده در این بخش نشانگر رشد قابل توجه تخصیص اعتبارات به بخش بوشکان می باشد.

وی روز های پیش رو زا از لحاظ اقتصادی و اشتغال ، روزهای امیدورا کننده ای دانست و گفت در اولین گام ، طی چند روز آینده فارغ التحصیلان رشته های مختلف که بیش از ۵ سال از فارغ التحصیلی شان نگذشته باشد می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی و ثبت نام در این سامانه منتظر خبر های خوش باشند.

زارع در پایان گفت به شدت پیگیر حل معضل آب و اینترنت هستیم ، کار اجرایی فیبر نوری در حال انجام است و عملیات حفر کانال آن در روزهای آتی شروع خواهد شد.

بیستر بخوانید...

مسابقات فوتبال پیشکسوتان طلحه برگزار می گردد+ تصاویر
به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز :

مسابقات فوتبال پیشکسوتان طلحه برگزار می گردد+ تصاویر

نشست هم اندیشی صنعت گردشگری در طلحه
اقامتگاه گردشگری تورسان طلحه برگزار می کند:

نشست هم اندیشی صنعت گردشگری در طلحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *