نوشته های تازه

مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای پنجم روستاهای بخش بوشکان برگزار شد + تصاویر

دیار مهر : مراسم تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش بوشکان ، همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش دیار مهر :در این مراسم که صبح امروز (۱ شهریور) در محل بخشداری بخش بوشکان برگزار شد ، منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش بوشکان با ادای سوگند رسما کار خود را آغاز […]

اشتراک گذاری
01 شهریور 1396

دیار مهر : مراسم تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش بوشکان ، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش دیار مهر :در این مراسم که صبح امروز (۱ شهریور) در محل بخشداری بخش بوشکان برگزار شد ، منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش بوشکان با ادای سوگند رسما کار خود را آغاز کردند.

در ابتدای این مراسم ، مهندس تنگستانی ، سرپرست بخشداری ضمن تبریک به منتخبین شوراها و همچنین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)  و روز پزشک آغاز هفته دولت را نیز به دولتمردان کشور تبریک گفتند.

تنگستانی با تاکید بر ماموریت ذاتی شوراها ، انتخاب دهیار را اولین و مهمترین تصمیم شوراهای پنجم عنوان کرد و توصیه کرد ، بدون در نظر گرفتن حاشیه ها سعی شود دهیاری آشنا به قانون و کارآمد انتخاب شود تا زمینه را برای پیشبرد اهداف شورا و دهیاری فراهم سازد.

وی گفت برای اولین بار ، دوره توجیهی شورایهای جدید قبل از آغاز به کار آنان برگزار شده و شامل مباحثی همچون نحوه انتخاب و اختیارات دهیار ، بودجه شورا و مهمتر از همه شناخت پتانسیل های روستا برای ایجاد اشتغال  بوده است.

سرپرست بخشداری بوشکان ضمن تشکر از دکتر سالاری استاندار محترم استان بوشهر ، زارع فرماندار دشتستان و دکتر عوض پور ریاست سازمان برنامه و بودجه استان گفت ، به لطف توجه ویژه این عزیزان شاهد رشد صد در صدی تخصیص بودجه بوشکان و همچنین افزایش اعتبارات عمرانی بخش بوشکان بوده ایم که انتظار می رود شاهد تاثیر این افزایش در چهره بافت روستایی بخش در سال آتی باشیم.

تنگستانی همچنین توصیه هایی نیز برای شروع به کار شورای پنجم داشت از جمله : ضرورت تحویل و تحول اموال و اسناد شورا با شورای چهارم ، و عدم  به کارگیری و دخل و تصرف اعضا و اقوام درجه اول شورا و دهیار در امور قراردادها و مالی روستا و …

در پایان با ادای مراسم سوگند ، شورای پنجم در روستاهای بخش بوشکان رسما کار خود را آغاز کردند.

دیار مهر نیز برای اعضای محترم شوراهای پنجم بخش آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است با تدبیر و تلاش این عزیزان شاهد بالندگی بیش از پیش دیار عزیزمان باشیم.

یک پاسخ به “مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای پنجم روستاهای بخش بوشکان برگزار شد + تصاویر”

  1. apdi گفت:

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *