نوشته های تازه

سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند

  فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند. به گزارش دیارمهر به نقل از  مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تخریب و سرقت محتویات داخل ترانس برق تونل پیامبر اعظم در محور مواصلاتی اهرم به سمت کلمه و ایجاد خاموشی […]

اشتراک گذاری
24 شهریور 1396

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند.

به گزارش دیارمهر به نقل از  مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تخریب و سرقت محتویات داخل ترانس برق تونل پیامبر اعظم در محور مواصلاتی اهرم به سمت کلمه و ایجاد خاموشی در منطقه، ماموران انتظامی شهرستان با تشکیل اکپی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اداره برق هر دو شهرستان تنگستان و دشتستان در کمترین زمان ممکن در برقراری ارتباط و رفع نقص قطعی و خاموشی ایجاد شده اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان اضافه کرد: با پیگیری ویژه موضوع و با انجام تحقیقات و تلاش ماموران پاسگاه انتظامی بخش بوشکان و پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان در نهایت گروه ۲ نفره سارقین کمتر از ده ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی عنوان داشت: سارقین به همراه اموال مسروقه و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان دشتستان شناسایی  و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر ۲ نفر متهم با هماهنگی و اخذ مجوز قضایی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفته‌اند گفت: سارقین در بازجویی‌های اولیه ماموران به سرقت محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *