نوشته های تازه

کم آبی دلیل مهاجرت ۹۰ درصدی مردم ارغون

روستای ارغون که زمانی بسیار پرجمعیت بود و تقریبا بیش از ده پارچه آبادی را شامل می شد و بالغ بر ۲۰۰ خانوار داشت هم اکنون دو سه پارچه آبادی با تعداد ۱۵ خانوار بیشتر نیست . بحران کم آبی باعث شده که اکثر این روستاهها خالی از سکنه شودو مردم  روستا کار دامدادی رها […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1395

روستای ارغون که زمانی بسیار پرجمعیت بود و تقریبا بیش از ده پارچه آبادی را شامل می شد و بالغ بر ۲۰۰ خانوار داشت هم اکنون دو سه پارچه آبادی با تعداد ۱۵ خانوار بیشتر نیست .

بحران کم آبی باعث شده که اکثر این روستاهها خالی از سکنه شودو مردم  روستا کار دامدادی رها و به کلمه و برازجان و ننیزک مهاجرت نمایند.

قاسمی بخشدار بوشکان در ادامه سفرهایی خویش به مناطق مختلف بخش این بار  با حضور در میان مردم روستای ارغون از نزدیک با مشکلات آنها آشنا گردید.

تنها ساکنان دو روستای برواز و آبپا نبود آب و قیمت آب بها که در انبارهایی آنها ریخته می شود و  عدم توجه اداره راه به جاده کلمه به ارغون را مشکلات اصلی روستا عنوان نمودند.

آنها همچنین خواستار ایجاد سیل بند و سد هایی خاکی برای تامین آب در فصل های بی آبی شدند.

قاسمی بخشدار بوشکان ضمن تقدیر از سخت کوشی مردم ارغون برای ماندن در زادگاه شان  قول داد تا در زمینه رفع مشکلاتشان نهایت تلاش را بنمایند.

یک پاسخ به “کم آبی دلیل مهاجرت ۹۰ درصدی مردم ارغون”

  1. ناشناس گفت:

    سلام. این خدارحم جوکر دقیقا نقشش و موقعیت و مسئولیتش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *