نوشته های تازه

زنگ سال تحصیلی جدید در بخش بوشکان به صدا درآمد + تصاویر

دیار مهر: مراسم سال جدید تحصیلی بخش بوشکان در مدارس ستایش و میثاق طلحه نواخته شد. به گزارش دیار مهر: در این آیین ، بخشدار بخش بوشکان ، مسئول نمایندگی و جمعی از مسئولان بخش  به همراه دانش آموزان و اولیا حضور داشتند. تلاوت قرآن کریم آغاز گر این برنامه بود، سپس خانم غلامی ، […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1395

دیار مهر: مراسم سال جدید تحصیلی بخش بوشکان در مدارس ستایش و میثاق طلحه نواخته شد.

به گزارش دیار مهر: در این آیین ، بخشدار بخش بوشکان ، مسئول نمایندگی و جمعی از مسئولان بخش  به همراه دانش آموزان و اولیا حضور داشتند.

تلاوت قرآن کریم آغاز گر این برنامه بود، سپس خانم غلامی ، مدیر این دو آموزشگاه ضمن خوش آمد گویی سال نو تحصیلی را تبریک گفت. در ادامه دو تن از دانش آموزان نوشته هایی را قرائت کردند. اردشیر صیادی در این مراسم با اشاره به دستاوردهای مجموعه آموزش و پرورش بخش ، رشد سطح علمی مدارس را یکی از بارزترین نشانه های موفقیت این ظطرح ها دانست. وی گفت طبق اظهار نظر مسئولان شهرستانی پیشرفت مدرسه میثاق در دو سال گذشته قابل تقدیر بوده است .البته وی یادآور شد که مسئولان شهرستان تا کنون هیچ اظهار نظری در مقاطع دیگر تحصیلی نکرده اند.

پایان بخش این مراسم نیز سخنرانی قاسمی بخشدار بخش بوشکان بود. وی ضمن اشاره به برنامه های آموزش و پرورش و موضع بخشداری در این زمینه یادآور شد تصمیمات در مورد تجمیع مدارس توسط یک تیم کارشناسی در استان گرفته خواهد شد و ما نظر و خواست مردم را به آنان منعکس کرده ایم.

در خاتمه نیز زنگ شروع سال تحصیلی جدید توسط مسئول  آموزش و پرورش بخش به صدا درآمد و سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در بخش بوشکان رسما کار خود را آغاز کرد

اما این مراسم چندان هم بی حاشیه نبود. دانش آموزان کلاس دهم دبیرستان ستایش که به همراه اولیا خود با در دست داشتن کاغذ نوشته هایی نسبت به تصمیمات آموزش و پرورش برای کلاس درس شان معترض بودند یکی از این حاشیه ها بود.

نواخته شدن زنگ سرشماری نفوس و مسکن اینترنتی هم یکی دیگر از برنامه های این مراسم بود

dscn7690-copy

dscn7692-copy

dscn7693-copy

dscn7695-copy

dscn7697-copy

dscn7699-copy

dscn7701-copy

dscn7703-copy

dscn7707-copy

dscn7719-copy

dscn7725-copy

dscn7734-copy

dscn7753-copy

dscn7758-copy

dscn7765-copy

dscn7809-copy

dscn7814-copy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *