نوشته های تازه

نشست هم اندیشی توسعه روستایی بخش بوشکان با حضور استاندار بوشهر + عکس

نشست هم اندیشی توسعه روستایی بخش بوشکان با حضور استاندار بوشهر برگزار شد. به گزارش دیار مهر : در این نشست که صبح دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در سالن شهید فهمیده شهر کلمه برگزار شد ، علاوه بر استاندار ، فرماندار دشتستان ، روسای ادارات استان و شهرستان و همچنین دهیاران و اعضای شورای اسلامی […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1395

نشست هم اندیشی توسعه روستایی بخش بوشکان با حضور استاندار بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : در این نشست که صبح دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در سالن شهید فهمیده شهر کلمه برگزار شد ، علاوه بر استاندار ، فرماندار دشتستان ، روسای ادارات استان و شهرستان و همچنین دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش حضور داشتند.

نمایندگان دهیاران ، شوراها و معتمدین بخش ، ضمن برشمردن مشکلات و مسائل مربوط به بخش خواستار توجه بیشتر و بهتر به بخش بوشکان شدند .

حل معضل آب ، تلفن همراه ، اینترنت و اشتغال از اصلی ترین درخواست های دهیاران بود.

فرماندار شهرستان دشتستان و بخشدار بخش بوشکان نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

استاندار بوشهر نیز در پایان ضمن جمع بندی و توضیح چرایی و چگونگی این جلسات ، ابراز امیدواری کرد با جمع اوری مباحث مطرح شده در این جلسات در قالب کتاب ، سندی مثبت برای تخصیص اعتبارات و اولویت بندی اقدامات در سطح بخش ها بوجود آید.

وی همچنین از طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان (۱۲ درصد دهیاری ها) به عنوان طرح شاخص استانداری یاد و از مسئولان شوراها و دهیاران خواست تا همراهی و همکاری بیشتری در این طرح داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *