نوشته های تازه

با حضور وزیر ورزش؛ ورزشگاه بوشهر افتتاح می‌شود+ تصاویر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید سردار مهدوی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد. به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه این ورزشگاه یازده سال پیش در محله تنگک سه آغاز شد اظهار داشت: این […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1396

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید سردار مهدوی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه این ورزشگاه یازده سال پیش در محله تنگک سه آغاز شد اظهار داشت: این مجموعه ورزشی تا سال ۹۲ پیشرفت آن ۵۳ درصد بود ولی با توجه به اهمیت این پروژه برای استان و پیگیری استاندار، تکمیل آن تسریع یافت.

وی در گفتگو با تسنیم خاطرنشان کرد: این ورزشگاه دارای ساختمان اداری، چهار رختکن، اتاق مربیان و داوران، اتاق رادیو، تلویزیون و خبرنگاران، جایگاه ویژه مخصوص مسئولان، جایگاه وی. آی. پی، اورژانس، حراست، آتش نشانی، سرویس‌های بهداشتی در هرطبقه و چهاربوفه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: این مجموعه نورزشی شامل ۱۰ هزار متر مربع زمین چمن اصلی، پیست تارتان ۸ خطه، چاله‌های پرش به متراژ۵۴۰۰ مترمربع، چهاردکل روشنایی، ۳۷ هزار مترمربع فضای پارکینگی،۷ هزار متر مربع فضای سبز، چهار مخزن زمینی و هوایی و تاسیسات مکانیکی است.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه طرح توسعه ورزشگاه در آینده در دستور کار  است افزود: در حال حاضر یک پیست اسکیت استاندارد با ابعاد ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر و ۲ هزار متر و حرکات نمایشی در این ورزشگاه احداث شده که پس از ورزشگاه آزادی دومین پیست اسکیت کشور با قابلیت برگزاری تمامی رقابت‌ها مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۸ میلیارد تومان هزینه ساخت و تکمیل این ورزشگاه بوده است، خاطر نشان کرد: ۲۲ میلیارد تومان آن از اعتبار سفر ریاست جمهوری تامین شده  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *