نوشته های تازه

شنیده های انتخاباتی بخش بوشکان ، انتخابات طلحه زنده شد ، اعتلاف رفقا بر علیه رقباو….

کم کم با نزدیک شدن به روز انتخابات ، بازار تبلیغات و تلاش کاندیداها برای جلب آرا مردم داغ و داغ تر شده است. اگر چه حساسیت تبلیغات ریاست جمهوری ، انتخابات شوراها را به حاشیه برده ولی از گوشه کنار می توان نشانه هایی از شور و اشتیاق انتخاباتی داوطلبین شورا را هم شنید. […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1396

کم کم با نزدیک شدن به روز انتخابات ، بازار تبلیغات و تلاش کاندیداها برای جلب آرا مردم داغ و داغ تر شده است. اگر چه حساسیت تبلیغات ریاست جمهوری ، انتخابات شوراها را به حاشیه برده ولی از گوشه کنار می توان نشانه هایی از شور و اشتیاق انتخاباتی داوطلبین شورا را هم شنید.

  • باز هم از طلحه شروع می کنیم ، جایی که شنیده میشه با پس گرفتن انصراف یکی از منصرفین ، خطر لغو فعلا از بیخ گوش این انتخابات رد شده اما به نظر می رسد این حوزه با دارا بودن فقط شش کاندید رقابت چندان نفس گیری را نداشته باشد.
  • از فاریاب ۱۸ کاندیدایی خبر می رسد که ۷ نفر از داوطلبن آن حوزه نیز منصرف شده و حالا بازار داغ رقابت میان ۱۱ نفر دیگر داغ داغ است.
  • در خون هم شنیده ها حاکی است که طرف های رقیب در حال رایزنی با سایر داوطلبین برای کمتر کردن کاندیداها و جدی تر شدن رقابت هستند.
  • اما در این میان برخی حوزه ها هم وارد کارزار اعتلافی شده اند و داوطلبان رفیق برای داوطلبان رقیب شاخ و شانه می کشند. در حوزه کلمه ، فاریاب ، خون و بوشکان انتخابات وارد مرحله اعتلاف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *