نوشته های تازه

نشست خبری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس + تصاویر

نشست خبری دکترمهدی یوسفی مدیر عامل محترم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با جمع خبرنگاران استان بوشهر در تاریخ ۱۷ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید. در این نشست خبری که در ساعت ۱۸ این روز در محل سالن امفی تئاتر سازمان تامین اجتماعی بوشهر با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف از سراسر […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1396

نشست خبری دکترمهدی یوسفی مدیر عامل محترم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با جمع خبرنگاران استان بوشهر در تاریخ ۱۷ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.

در این نشست خبری که در ساعت ۱۸ این روز در محل سالن امفی تئاتر سازمان تامین اجتماعی بوشهر با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف از سراسر استان آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت دکتر یوسفی بابیان اینکه این نشست، خبری نیست و تنها به مناسبت بزرگداشت خبرنگاران بوده کار خبرنگاری و اطلاع رسانی را ارج نهاده و به ایراد سخنانی پرداختند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از تاثیرگذاری شغل خبرنگاری در جلوگیری از فساد و … و همچنین پیشرفت کشور یاد کرده و نقش این گروه در اطلاع رسانی و جلوگیری از تشکیل طاغوت و ظلم را ارزشمند دانستند.

یوسفی گفت: خبرنگاران و رسانه های استان بوشهر از سایر استانهای برخوردار در زمینه اطلاع رسانی و تولید خبر بسیار قوی تر و بهتر عمل کرده و این ظرفیت را افتخار افرین عنوان کرد.

وی همچنین با یاد کردن از گذشته های دور، نقش خبر نگاران در شناساندن و معرفی بوشهر به کشور و جهان را موثر دانسته و در این زمینه از خبرنگاران و رسانه ها تشکر نمودند.

دکتر یوسفی ضمن یاد آوری تغییر ابزارهای اطلاع رسانی، به لزوم حضور سایتها و رسانه های شناسنامه دار درفضای مجازی مانند تلگرام و واتساپ و … اشاره کرده و برتلاش رسانه ها در اطلاع رسانی صحیح و اخبار مستند و جلوگیری از پخش اخبارکذب، غیر واقع و شایعات تاکید نمودند.

ایشان بامرور فعالیت ها و دستاوردهای وزارت نفت دردولت یازدهم اظهار امیدواری کردند حمایتهای مردم و قواهای کشور در دولت دوازدهم همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان افزایش تولید گاز از پایان سال ۹۲ تاکنون و برابری با کشور همسایه و همچنین به بهره برداری رسیدن پروژه های مختلف و افزایش اشتغال نیرو های بومی، در سایر حوزه های نفتی و پتروشیمی اطلاعات ارزشمندی را ارائه نمودند.

 

دکتر یوسفی گفت: تجهیزات جدید در زمینه تولید و صادرات نفت نیز در منطقه مستقر شده و درحال حاضر به تولید نفت نیز دست یافته ایم، هرچند تا رسیدن به کشور همسایه راه طولانی را در پیش داریم.

 

درپایان این جلسه صمیمانه ایشان به سوالات خبرنگاران پاسخ و توضیحات لازم را بیان داشتند.

منبع : تاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *